КОМПЕТЕНТНІСНО-СВІТОГЛЯДНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЯКОСТІ ЗНАНЬ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2011-17.134-136Анотація
У статті розглядається питання якості знань як складової якості навчання, виділено компетентісно-світоглядні характеристики якості знань. Узагальнено основні підходи до визначення рівня навчальних досягнень учня у навчально-пізнавальному процесі.
Ключові слова: освіта, навчання, якість знань, характеристики якості знань, навчально-пізнавальний процес.
In the article the question of quality of knowledges is examined as component quality of studies, world competently-ideological descriptions of quality of knowledges are selected. Generalized the basic going is near determination of level of educational achievements of student in an educational-cognitive process.
Key words: education, studies, quality of knowledges, description of quality of knowledges, educational-cognitive process.
Посилання
Амонашвили Ш. А. Обучение. Оценка. Отметка / Ш. А. Амонашвили. - М., 1980. - 96 с.
Атаманчук П. С. Управління процесом навчально-пізнавальної діяльності / П. С. Атаманчук. - Кам'янець-Подільський: К-ПДПУ, 1997. - 136 с.
Атаманчук П. С. Ціннісні передумови формування експериментальних способів діяльності вчителя фізики / П. С. Атаманчук, В. В. Мендерецький // Педагогіка і психологія. - 2006. - №3. - С. 37-48.
Атаманчук П. С. Управління процесом фахового становлення вчителя фізики засобами контролю / П. С. Атаманчук, В. В. Мендерецький // Педагогіка і психологія. -2005. - № 4. - С. 74-87.
Атаманчук П. С. Управління продуктивною навчально-пізнавальною діяльністю на основі об’єктивного контролю / П. С. Атаманчук, В. В. Мендерецький // Педагогіка і психологія. - 2004. - № 3. - С. 5-18.
Вержицкий Г. А. Диагностика качества обучения в системе дополнительного профессионального образования / Г. А. Вержицкий, И. В. Кулакова. - М., 2000. - 117 с.
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти : [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://osvita.ua/school/materials/estimation/2358.
Мендерецький В. В. Навчальний експеримент в системі підготовки вчителя фізики : монографія / В. В. Мендерець-кий. - Кам.-Под. : КПДУ, 2006. - 256 с.
Таранов Л. Н. К характеристике уровней усвоения учебного материала / Л. Н. Таранов // Программированное обучение. - Выпуск 15. - К., 1978. - С. 35-41.
Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / Семен Гончаренко // Український педагогічний словник. -К. : Либідь, 1997. - 376 с.