ПОЄДНАННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО, ДІЯЛЬНІСНОГО ТА ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДІВ В УМОВАХ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ КОЛЕДЖІВ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2011-17.176-179Анотація
У статті розглядається проблема формування фахової компетентності майбутніх техніків-технологів ресторанного господарства. Показано, що вона може бути вирішена тільки шляхом комплексної перебудови освітнього процесу в коледжі, що включає перегляд змісту та методів навчання професійно-орієнтованих дисциплін, активізацію самостійної роботи студентів.
Ключові слова: компетентність, професійна компетентність, компетенції, діяльніший та особистісно орієнтований підхід.
The article discusses the problem of formation of professional competence of future technicians, technologists restaurants. It is shown that it can be solved only with a comprehensive restructuring of educational procession the college, which includes the revision of content and methods of vocational-oriented subjects, involving students' independent work.
Key words: competence, professional competence, competence, activity and self-oriented approach.
Посилання
Бондаревская, Е. В. Теория и практика личностно-ориентированного образования / Е. В. Бондаревская. - Ростов-на-Дону : Феникс, 2000. - 325 с.
Компетентніший підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи : бібліотека з освітньої політики / під заг. ред. О.В.Овчарук. - К. : "К.І.С.", 2004. - 112 с.
Лобур М.С. Формування професійно значущих якостей майбутніх молодших спеціалістів сфери харчування / Лобур Микола Сергійович : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04. - К., 2006. - 228 с.
Штефан Л.В. До питання компетентнішого підходу в професійній освіті / Людмила Штефан // Педагогіка і психологія професійної освіти : науково-методичний журнал. -2010. - №3. - С.22-28.