ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕГРАТИВНОГО ПІДХОДУ ПРИ ВИВЧЕННЯ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН У КОЛЕЖАХ ФРАНЦІЇ

Автор(и)

  • Б. М. Тарасенко Бердянський державний педагогічний університет, Україна
  • Г. О. Шишкін Бердянський державний педагогічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2011-17.304-306

Анотація

Стаття присвячена загальним проблемам впровадження інтегративного навчання в навчальний процес середньої школи. Методичні принципи та способи організації інтегративного підходу під час вивчення природничо-математичних дисциплін у колежах Франції розглядаються з метою оптимального використання цього досвіду в українській системі освіти.

Ключові слова: інтеграція, цілісна картина світу, компаративістика, природничо-математичні дисципліни.

This article deals with general problems of introducing integrated learning in schooling process. The methodical principles and means of its organization while learning natural and mathematical disciplines in colleges in France are considered with the purpose of optimal using of this experience in Ukrainian secondary system of education.

Key words: integration, whole vision of the world, comparative science, natural and mathematical disciplines.

Посилання

Дичківська І.М. Інноваційні педагогічні технології : навч. посіб. / І.М. Дичківська. - К. : Академвидав, 2004. - 352 с.

Новейший философский словар / сост. А.А. Грицанов. -Мн. : В.М. Скакун, 1998. - 896 с.

Розпорядження «Про схвалення Концепції Державної цільової соціальної програми підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти на період до 2015 року»: від 27 серпня 2010 р. N 1720-р / Кабінет Міністрів України. - К. : ОВУ, 2010.

Якиляшек В.Й. Інтеграція математичної та природознавчої освіти / В.Й. Якиляшек // Рідна школа. - 1999. - №3. - С. 55-56.

Le système éducatif en France / sous la direction de Bernard Toulemonde. - 2e éd. revue et augmentée. - Paris : La Documentation Française, 2006. - 191 p. - (Les notices de la documentation française).

Thèmes de convergence [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://svt.ac dijon.fr/dyn/article.php3?id_article=259.

Pecher, Marie-Estelle. Robien dévoile les sept piliers du socle de connaissances // le Figaro. - 2006. - 11 mai.

Programmes du collège. Programmes de l’enseignement de mathématiques / Ministère de l’Éducation nationale. - Bulletin officiel spécial, 2008. - №6. - 38 р.

Programmes du collège. Programmes de l’enseignement de physique-chimie / Ministère de l’ Éducation nationale. -Bulletin officiel spécial, 2008. - №6. - 26 р.

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-09-30