ПРОБЛЕМИ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Р. І. Швай Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2011-17.75-78

Анотація

На сучасному етапі відсутній єдиний загально визнаний підхід до дослідження творчості. Необхідність врахування особливостей творчих учнів у процесі навчання і пов'язаний з цим процес прийняття педагогічних рішень щодо їх подальшого розвитку та навчання вимагають від вчителя діагностичних компетенцій.

Ключові слова: творчість, дослідження творчості, аспекти творчості.

There is no agreed universal approach now to the creativity investigations. The necessity to take into accounts the specific of creative pupils in education and connected to it coming to the pedagogical decision relative to the pupil’s development and education requires the diagnostic abilities of the teacher.

Key words: creativity, creativity investigation, creativity aspects.

Посилання

Психологічне дослідження творчого потенціалу особистості [монографія] / наук. кер. Моляко В.О. - К.: Педагогічна думка, 2008. - 208 с.

Эфроимсон В.П. Загадка гениальности / В.ПЗфроимсон. -М.: Знание, 1991. - 64 с.

Amabile T.M. Social psychology of creativity. A consensual assessment technique / T.M. Amabile // Journal of Personality and Social Psychology, 1982. - № 43. - P. 997-1013.

Auzmendi E., Villa A., Abedi J., Reliability and validity of a newly constructed multiple-choice creativity instrument / E. Auzmendi, A. Villa, Abedi J//Creativity Research Journal, 1996. - №9. - P. 89-95.

Assessing creativity: a guide for educators / D. Treffinger, G. Young, E. Selby, C. Shepardson. - Storrs : The National Research Center on the Gifted and Talented, 2002. - 97 p.

Частина І. Принципи формування

Besemer S. P. Creative product analysis matrix: Testing the model structure and a comparison among products - three novel chairs / S. P. Besemer // Creativity Research Journal, 1998. - № 11. - P. 333-346.

Besemer S. P. O’Quin K. Confirming the three factor creative product analysis matrix model in an American sample / S. P. Besemer, K. O’Quin // Creativity Research Journal, 1999. - № 12. - P. 287-296.

Hocevar D. Measurement of Creativity Review and Critique / D. Hocevar // Journal of Personality Assessment, 1981. -№ 45. - |P. 450-460.

Karwowski M. Zgl^bianie kreatywnosci / M Karwowski. -Warszawa: APS, 2009. - 243 s.

Kirton M.J. Adoptors and innovators. A description and measure / M.J. Kirton // Journal of applied Psychology, 1976. -№ 61. - P. 622-629.

Kumar V.K., Kemmler D., Holman E.R. The Creativity Styles Questionnaire Revised / V.K.Kumar, D. Kemmler, E.R. Holman // Creativity Research Journal, 1997. - № 10. - P. 51-58.

Popek S. Kwestionariusz tworczego zachowania KANN / Stanislaw Popek. - Lublin: UMCS, 2000. - 84 s.

Runco M.A., Plucker J. A., Lim W. Development and Psychometric Integrity of a Neasure of Ideational Behavior / M.A. Runco, J.A. Plucker, W. Lim // Creativity Research Journal, 2001. - № 13. - P. 55-63.

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-09-30