СТАНОВЛЕННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2011-17.292-293Анотація
У статті розкривається механізм становлення ціннісних орієнтацій майбутніх педагогів у процесі вивчення іноземних мов у вищих педагогічних закладах. Автор приділяє значну увагу у цьому процесі концепції педагогічних інновації та застосуванню новітніх методів навчання іноземних мов.
Ключові слова: ціннісні орієнтації, професійно-педагогічна діяльність, педагогічні інновації, освітньо-виховний процес, методи навчання іноземних мов.
This article deals with the mechanism of formation of the valued orientations of future teachers in the process of study of foreign languages in higher educational establishments. The author paid special attention to the concept of the of pedagogical innovations and application of the newest methods of studies of foreign languages.
Key words: valued orientations, professional pedagogical activity, pedagogical innovations, educational process, methods of studies of foreign languages.
This article deals with the mechanism of formation of the valued orientations of future teachers in the process of study of foreign languages in higher educational establishments. The author paid special attention to the concept of the of pedagogical innovations and application of the newest methods of studies of foreign languages.
Key words: valued orientations, professional pedagogical activity, pedagogical innovations, educational process, methods of studies of foreign languages.
Посилання
Боришевський М.Й. Духовні цінності в становленні особистості громадянина // Педагогіка і психологія. - 1997. -№1. - С. 144-150.
Власенко Ю.О. Психологічний аналіз інноваційного потенціалу особистості : Автореф. дис. ... канд. психол. н.: 19.00.01 / Одеський національний університет ім. І.І.Меч-никова. - Одеса, 2003. - 31 с.
Дичківська І.М. Інноваційні педагогічні технології : навчальний посібник. - К. : Академвидав, 2004. - 168 с.
Бех І. Д. Виховання особистості : навч.-метод. посіб. : у 2 кн. / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2003. - Кн. 2: Особистісно орієнтований підхід: науково-практичні засади. - 344 с.
Крючков Г. Болонський процес як гармонізація Європейської системи вищої освіти // Іноземні мови в навчальних закладах. - 2004. - С.82-85.
Коваленко О. Я. Концептуальні зміни у викладанні іноземних мов у контексті трансформацій іншомовної освіти /
О. Я. Коваленко // Інозем. мови в навч. закладах. - 2003. -№ 2. - С. 20-24.