МОДЕЛЮВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ЧЕРЕЗ УПРАВЛІНСЬКІ ВПЛИВИ З МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2011-17.10-13Анотація
У статті описано використання управлінських впливів для моделювання пізнавальної діяльності майбутніх учителів фізики. Проілюстровано можливості застосування опорних конспектів з методики навчання фізики (МНФ), навчально-методичних завдань фахового спрямування, визначення моделей пізнавальної діяльності студентів. Акцентовано схеми впровадження психології критичного мислення для створення опорних конспектів МНФ.
Ключові слова: моделювання пізнавальної діяльності, управлінські впливи, методика навчання фізики, ідеалізовані моделі МНФ.
In the article the use of administrative influences is described for the design of cognitive activity of future teachers of physics. Possibilities of application of supporting compendia are illustrated from the method of studies of physics (MNF), educational and methodical tasks of professional direction, determination of models of cognitive activity of students. The charts of introduction of psychology of critical thought are accented for creation of supporting compendia of MNF.
Key words: design of cognitive activity, administrative influences, method of studies of physics.
Посилання
Атаманчук П. С. Дидактичне забезпечення семінарських занять з курсу «Методика навчання фізики» (загальні питання) : навчально-методичний посібник / П. С. Атаманчук, О. М. Семерня, Т. П. Поведа. - Кам’янець-Поділь-
ський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2010. - 392 с.
Атаманчук П. С. Методичні основи управління навчанням фізики : монографія / П. С. Атаманчук, О. М. Семерня. -Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський державний університет, 2005. - 196 с.
Білий М. С. Методика викладання фізики в 6-7 класах / М. С. Білий. - К., 1971.
Божинова Ф. Я. Фізика. 7 клас : підручник / Ф. Я. Божино-ва. - Х. : Ранок, 2007. - 192 с.
Божинова Ф. Я. Фізика. 8 клас : підручник / Ф. Я. Божинова. - Х. : Ранок, 2008. - 256 с.
Генденштейн Л. Е. Фізика, 7 клас : підручник для середніх загальноосвітніх шкіл / Л. Е. Генденштейн. - Х. : Гімназія, 2007. - 208 с.
Мендерецький В. В. Навчальний експеримент в системі підготовки вчителя фізики : монографія / В. В. Мендерець-кий. - Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський державний університет, 2006. - 256 с.
Методика преподавания физики в 7-8 классах средней школы / под ред. А. В. Усовой. - М. : Просвещение, 1990.
Математичне та комп’ютерне моделювання. Серія: Технічні науки : зб. наук. праць / Інститут кібернетики імені В. М. Глушкова Національної академії наук України, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. - Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2010. - Вип. 4. - 280 с.
Програма для середніх загальноосвітніх шкіл : Фізика. Астрономія : 7-11 класи. - К. : Перун, 2006. - 68 с.
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів / Географія. Економіка (6-11 класи). - К. : ВТФ «Перун», 2006. - 96 с.
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів / Хімія (7-11 класи). - К. : ВТФ «Перун», 2006. - 32 с.
Халперн Д. Психология критического мышления / Д. Хал-перн. - СПб. : Питер, 2000. - 512 с.
Шапиро С. И. Мышление человека и переработка информации ЭВМ / С. И. Шапиро. - М. : Сов. радио, 1980. - 288 с.
Яковлєва Марина Вікторівна. Моделювання мотивації пізнавальної діяльності підлітка в умовах навчання іноземної мови : дис... канд. наук: 19.00.07. - 2007.
http://refs.co.ua/77119Rol_modelirovaniya_v_poznavatel_noiy _i_prakticheskoiy_deyatel_nosti.html
http://dneprtestdp.ua/cms/index.php?option=com_content&vie w=article&id=54&Itemid=61