ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ З ФІЗИКИ В 10 КЛАСІ ЗАСОБАМИ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • С. П. Стецик Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2011-17.60-62

Анотація

В статті зроблено аналіз науково-педагогічної літератури в контексті диференціації навчальної діяльності учнів з фізики. Подається фрагмент уроку з індивідуалізацією навчального процесу з фізики в 10 класі із застосуванням нових навчальних технологій.

Ключові слова: навчальна діяльність, індивідуалізація навчання, інноваційні технології, старша школа.

The article is devoted analysis of the scientific-pedagogical literature in the context of differentiation of educational activity of pupils from physics. Sat an example fragment of lesson with individualization of educational process from physics in the 10-th form with application of new educational technologies.

Key words: educational activity, individualization of studies, innovation technologies, senior school.

Посилання

Бугайов О.І. Диференціація навчання у сучасній середній школі // Радянська школа. - 1991. - № 8. - С. 7-16.

Крутецкий В. А. Психология обучения и воспитания школьников. - М.: Просвещение, 1976. - 303 с.

Малафіїк І.В. Дидактика: навчальний посібник. - К.: Кондор, 2009. - 398 с.

Осмоловская И.М. Организация дифференцированного обучения в современной общеобразовательной школе / И.М.Осмоловская. - М.: Издательство «Институт практической психологии», 1998. - 17 с.

Попова О.В. Розвиток інноваційних процесів у середніх загальноосвітніх навчально-виховних закладах України в ХХ ст.: дис. ... доктора пед. наук: 13.00.01 / О.В. Попова. -Х., 2001. - 530 с. - Бібліогр.: с. 433-501.

Сучасний тлумачний словник української мови: 50 000 слів / за заг. ред. д-ра філол. наук, проф. В.В. Дубі-чинського. - Х.: ВД "ШКОЛА", 2006. - 832 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-09-30