КОМПЕТЕНТНІСНО-СВІТОГЛЯДНИИ ПІДХІД В сучасній освіті

Автор(и)

  • О. П. Панчук Кам ’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2011-17.114-116

Анотація

У статті аналізується стан впровадження компетентнісного підходу до фахової підготовки майбутніх учителів в сучасному педагогічному навчальному закладі. Обґрунтована необхідність вдосконалення системи професійної підготовки майбутніх учителів на основі раціонального поєднання традиційних та інноваційних форм організації навчального процесу, методів і засобів навчання.

Ключові слова: Компетентність, компетенція, компетентнісний підхід, діяльнісний підхід.

In the article the state of introduction of competence approach to professional preparation of students in modern pedagogical educational establishment is analyses. It is proved necessity of perfection of the system of professional preparation of future teachers on the basis of rational combination of traditional and innovative forms of organization of educational process, methods and facilities of teaching.

Key words: competence, jurisdiction, competence approach, personality approach.

Посилання

Атаманчук П.С. Дидактичні основи формування фізико-

технологічних компетентностей учнів: монографія /

П.С. Атаманчук, О.П. Панчук. - Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2011. - 252 с.

Краевский В. В. Предметное и общепредметное в образовательных стандартах / В. В. Краевский, А. В. Хуторской // Педагогика. - 2003. - № 3. - С. 3-10.

Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи: Бібліотека з освітньої політики / за заг. ред. О.В.Овчарука. - К : "К.І.С.", 2004. - 112 с.

Овчарук О.В. Компетентності як ключ до оновлення змісту освіти / О.В. Овчарук // Директор школи. Україна. -2005. - № 3. - С. 31-34.

Освіта в контексті стратегічних завдань розвитку України // Директор школи. Україна. - 2005. - № 5. - С. 3-7.

Пометун О. М. Компетентнісний підхід - найважливіший орієнтир розвитку сучасної освіти / О. М. Пометун // Рідна школа. - 2005. - № 9-1. - С. 60-65.

Родигіна І.В. Компетентнісно орієнтований підхід до навчання. - X.: Вид. група „Основа", 2005. - 96 с.

Стратегія реформування освіти в Україні: Рекомендації з освітньої політики. - К.: «К.І.С», 2003. - 296 с.

Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти МОНУ. - К. : Перше вересня, 2000. - 126 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-09-30