ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІИНО-КОМУНІКАЦІИНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ В КЛАСАХ СУСПІЛЬНО-ГУМАНІТАРНОГО НАПРЯМУ

Автор(и)

  • О. М. Федчишин Тернопільський національний педагогічний університет ім. В. Гнатюка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2011-17.254-257

Анотація

У статті розглядається доцільність та ефективність використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках фізики у класах суспільно-гуманітарного напряму; висвітлено основні завдання, компоненти, дидактичні можливості, вимоги інформаційно-комунікаційних технологій навчання.

Ключові слова: інформаційно-комунікаційні технології навчання, суспільно-гуманітарний напрям.

In the article expedience and efficiency of the use is examined informatively communication technologies on the lessons of physics in classes publicly humanitarian straight; basic tasks, components, didactics possibilities, are reflected, requirements informatively communication technologies of studies.

Key words: informatively communication technologies of studies, publicly humanitarian direction.

Посилання

Бугайов О.І. Концептуальні положення щодо розробки педагогічних програмних засобів з фізики (з досвіду створення програмно - методичного комплексу «Фізика 8») / Бугайов О.І., Головко М.В., Коваль В.С. // Комп’ютер у школі та сім’ї. - 2004. - №8. - С. 13-16.

Волинський В.П. Класифікація комп’ютерних програмно-педагогічних засобів навчання / В.П. Волинський // Фізика та астрономія у школі. - 2005. - №4. - С.42-46.

Засєкіна Т.М. Використання системи дидактичних засобів в умовах диференційованого навчання фізики : дис.... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т.М. Засєкіна ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2009. - 243 с.

Концепція створення та впровадження в навчальний процес сучасних засобів навчання з природничо-математичних і технологічних дисциплін // Фізика та астрономія в школі. - 2006. - №2. - С. 2-7.

Майоров А.Н. Теория и практика создания тестов для системы образования / А.Н. Майоров. - М. : Интеллект-центр, 2002. - 296 с.

Основи нових інформаційних технологій навчання : посібник для вчителів / Машбиць Ю.І., Гокунь О.О., Жалдак М.І. та ін. ; за ред. Ю.І. Машбиця ; Інститут психології імені Г.С. Костюка АПН України. - К. : ІЗМН, 1997. - 264 с.

Мойсеюк Н.Є. Педагогіка : навчальний посібник. - 3-є вид., доп. / Н.Є. Мойсеюк, 2001 р. - 608 с. - С. 335-336.

Використання інформаційних технологій на уроках фізики / [упо-ряд. І.Ю. Ненашев]. - Х : Вид. група «Основа», 2007. - 192 с.

Новые педагогические и информационные технологии в системе образования / Е.С. Полат, М.Ю. Бухаркина, М.В.Моисеева, А.Е.Петров ; под ред. Е.С. Полат. - М. : Издат. центр «Академия», 2001. - 272 с.

Роберт И.В. Современные информационные технологии в

образовании: дидактические проблемы; перспективы

пользования / Ирэна Веньяминовна Роберт. - М. : Школа-Пресс, 1994. - 205 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-09-30