ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПРИ ЗАСТОСУВАННІ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ СИСТЕМАТИЧНОГО ВИВЧЕННЯ ФІЗИКИ

Автор(и)

  • О. В. Гнатюк Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2011-17.199-201

Анотація

У статті висвітлено досвід комплексного застосування традиційних форм та інтерактивних технологій кооперативного навчання при організації навчально-пізнавальної діяльності учнів на початковому етапі систематичного вивчення фізики в 7 класі.

Ключові слова: фізична величина, інтерактивні технології, критичне мислення, навчальна діяльність.

Peculiarities of pupils educational and cognitive activities while applying interactive technologies of cooperative teaching at the primary stage of physics systematic studying in the 7-th form.

Key words: physical value, interactive technologies, critical thinking, educational activities.

Посилання

Бугаев А.И. Методики преподавания физики : теоретические основы / А. И. Бугаев - М. : Просвещение, 1981. - 288, [1] с.

Божинова Ф.Я. Фізика : 7 клас : підручник / Ф.Я. Божинова, М.М. Кірюхін, О. О. Кірюхіна. - Х. : Ранок, 2007. - 192, [1] с.

Енциклопедія освіти / АПН України ; відповід. ред. В.Г. Кремень. - К. : Юрінком Інтер, 2008. - 1040, [4] с.

Ляшенко О.І. Формування фізичного знання в учнів середньої школи: логіко-дидактичні основи / О.І. Ляшенко. - К. : Генеза, 1996. - 128 с.

Національна доктрина розвитку освіти України у ХХІ столітті : проект // Педагогічна газета. - 2001. - № 7(85).

Технології розвитку критичного мислення учнів / А. Кроуфорд, В. Саул, С. Метьюз, Д. Макінстер ; наук. ред., пе-редм. О.І. Пометун. - К. : Плеяди, 2006. - 220 [3] с.

Усова А.В. Формирование у школьников научных понятий в процессе обучения / А.В. Усова. - М. : Педагогика, 1986. -17б [3] с. - (Труды действ. чл. и чл.- кор. АПН СССР).

Фізика : програми для загальноосв. навч. закладів /

О.І. Ляшенко, О.І. Бугайов, Є.В. Коршак, М.Т. Мартинюк, М.І. Шут. - К. : Перун, 2006. - 80, [1] с.

##submission.downloads##