ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОІ КОМПЕТЕНТНОСТІ майбутнього вчителя фізики НА ЗАСАДАХ КОНТЕКСТНОГО ПІДХОДУ

Автор(и)

  • О. І. Іваницький Запорізький національний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2011-17.155-158

Анотація

У статті розглянуто особливості формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів фізики на засадах контекстного підходу.

Ключові слова: соціокультурна компетентність, контекстний підхід, технології навчання фізики.

The article deals with peculiarities of formation of sociocultural competence of future teachers of physics on the principles of the context's approach.

Key words: sociocultural competence, contextual approach, technology teaching physics.

Посилання

Вербицкий А. А. Контексты содержания образования / А. А. Вербицкий, Т. Д. Дубовицкая. - М. : РИЦ МГОПУ им. М. А. Шолохова, 2003. - 80 с.

Жукова Н. В. Роль внутреннего, кросскультурного контекста в становлении личной культуры субьекта : монография / Н. В. Жукова. - Екатеринбург : Урал. гос. пед. ун-т, 2009. - 212 с.

Іваницький О. І. Технології навчання фізики : [навчальний посібник] / О. І. Іваницький, С. П. Ткаченко. - Запоріжжя : ЗНУ, 2010. - 256 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-09-30