МЕТОДИЧНІ ЗАВДАННЯ ЯК ДИДАКТИЧНИМ ЗАСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2011-17.285-287Анотація
Розглядаються методичні завдання як засіб реалізації навчального процесу з методики фізики доводиться ефективність цього засобу навчання
Ключові слова: методичні завдання дидактика методика фізики вчитель.
Methodical tasks are Examined as a mean of realization of educational process from the methods of physics is efficiency of this mean of studies.
Key words: the Methodical tasks, didactics, methods of physics, teacher.
Посилання
Анохин П.К. Философские аспекты теории функциональных системы. - М. : Наука, 1980. - 197 с.
Архангельский С.И. Учебный процесс в высшей школе, его закономерные основы и методы. - М. : Просвещение, 1980. - 367 с.
Беспалько В.П. Психологические парадоксы образования // Педагогика. - 2000. - №5. - С.13-20.
Вища освіта України і Болонський процес : навчальний посібник / за ред. В.Г.Кременя ; авт. колектив: М.Ф.Степ-
ко, Я.Я.Болюбаш, В.ДШинкарук, В.В.Грубінко, 1.1.Бабин. - Тернопіль : Навчальна книга. - Богдан, 2004. - 384 с.
Державні стандарти професійної освіти: теорія і методика : монографія / за заг. ред. Н.Г.Ничкало. - Хмельницький : ТУП, 2002. - 334 с.
Кух А.М. Модель системи фахової підготовки викладача
фізики // Зб. наук. пр. Кам’янець-Подільського державного університету. Серія педагогічна. - Кам’янець-Подільсь-кий : Кам’янець-Подільський державний університет,
- Вип. 11: Дидактика фізики в контексті орієнтирів Болонського процесу. - С.45-48.
Кух А.М. Професійні здібності вчителя фізики і їх розвиток у ВНЗ // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету. Випуск 23. Серія: Педагогічні науки. -Чернігів, 2004. - С .182-189.
Кух А.М. Системно-особистісно-діяльнісний підхід до формування системи фахової підготовки учителів фізики // Зб. наук. пр. Педагогічні науки. Випуск 39. - Херсон : Вид-во ХНУ, 2005. - С.267-273.
Сластенин В. А. Гуманистическая парадигма педагогического образования // Магистр. - 1994. - №6. - 488 с.