АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ЗА ДОПОМОГОЮ ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2011-17.302-304Анотація
У статті проаналізовано переваги і недоліки використання соціальних сервісів в навчальних цілях. Здійснено огляд сучасних Інтернет-ресурсів, які базуються на використанні А'еЬ 2.0 технологій, та розглядаються можливості їх використання для організації навчальної діяльності учнів, зокрема під час вивчення фізики.
Ключові слова: соціальна мережа, А'еЬ 2.0, мережа, конвент, Інтернет-ресурс.
In the article are analysed advantages and disadvantages of using social services in educational aims. Made the survey of modern Internet resources, which are based on the using of Web 2.0 technologies, and considered their possible use to organize learning activities of students, particularly in the study of physics.
Key words: Social network, Web 2.0, network, convent, Internet resource.
Посилання
Биков В. Ю. Моделі організації систем відкритої освіти / Биков В. Ю. - К. : Атіка, 2008. - 684 с.
Дистанційний навчальний процес : навчальний посібник / [Кухаренко В. М., Сиротенко Н. Г., Молодих Г. С., Твер-дохлєбова Н. Є.] ; за ред. В. Ю. Бикова та В. М. Кухаренка. - К. : Міленіум, 2005. - 292 с.
Кочарян А.Б., Гущина Н.І. Виховання культури користувача Інтернету. Безпека у всесвітній мережі : навчально-методичний посібник. - К., 2011. - 100 с.
Інформатизація середньої освіти: програмні засоби, технології, досвід, перспективи / Н.В. Вовковінська, Ю.О. Дорошенко, Л.М. Забродська, Л.М. Калініна, В.С.Коваль та ін. ; за ред.. В.М. Мадзігона, Ю.О. Дорошенка. - К. : Педагогічна думка, 2003. - 272 с.
Соменко Д.В. Використання технологій Web 2.0 та соціальних мереж для організації навчальної діяльності учнів / Дмитро Соменко // Наукові записки. - Вип.2. - Серія: проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В.Винниченка. - 2011. -С. 120-126.
Черненко В. Сучасний стан використання мережевих інформаційно-комунікаційних технологій у світовій педагогічній практиці / В.О. Черненко, Ю.В. Роменець // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2011. - №2 (22).