ВИКОРИСТАННЯ ДАЛЬТОН-ТЕХНОЛОГІІ ПРИ ВИВЧЕННІ ПРИРОДОЗНАВСТВА ТА АСТРОНОМИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2011-17.271-273Анотація
У статті проаналізовано психолого-педагогічні основи використання інноваційних технологій (на прикладі Дальтон-технології). Розглянуто інтерактивні методи та прийоми навчання астрономії та тем з природознавства. Подано рекомендації щодо підбору завдань для кожної вікової групи при вивченні навчального матеріалу.
Ключові слова: інноваційні технології, Дальтон-технологія, інтерактивні методи, астрономія, природознавство, вікова група.
The psychological and pedagogical basics of innovational technologies utilization (on the example of Dalton technology) are analyzed in the article. Interactive methods and ways of astronomy and natural sciences studying are considered. The recommendations concerning selection of tasks for every age group while educational material learning are given.
Key words: innovation technologies, Dalton technology, interactive methods, astronomy, natural sciences, age group.
Посилання
Дичківська І.М. Інноваційні педагогічні технології : навчальний посібник. - К. : Академвидав, 2004. - 352 с. - (Альма - матер).
Заброцький М.М. Основи вікової психології. Навчальний посібник. - Тернопіль : навчальна книга - Богдан, 2009. - 112 с.
Костюк Г.С. Навчально-виховний процес і психічний розвиток особистості. - К. : Рад. школа, 1989. - 608 с.
Освітні технології : навч.-методич. посіб. / О.М. Пєхота, А.З. Кіктенко, О.М. Любарська та ін. ; за ред. О.М.Пєхоти. - К. : Видавництво А.С.К., 2003. - 255 с.
Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання : наук.-метод. посібн. / О.І. Пометун, Л.В. Пироженко ; за ред. О.І. Пометун. - К. : Видавництво А.С.К., 2003. - 192 с.: іл..
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Природознавство 5-6 класи. - К. : Ірпінь, 2005. - 22 с.
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Фізика. Астрономія 7-12 класи. - К. : Ірпінь, 2005. - 80 с.
Шаталов В.Ф. Точка опоры. Организационные основы экспериментальных исследований. - М. : Университетское, 1990. - 224 с. - (Б-ка сер. «Университет - школе»).