КОМПЕТЕНТНІСНИИ ПІДХІД В НАВЧАННІ ФІЗИКИ СТУДЕНТІВ АГРАРНИХ КОЛЕДЖІВ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2011-17.124-126Анотація
У статті розглянуто основні підходи до викладання фізики у навчальних закладах ІІ-ІІІ рівнів акредитації аграрного профілю.
Ключові слова: навчальна діяльність, фізика, компетентнісний підхід.
This paper reviews the main approaches to teaching physics in schools II-III accreditation Agricultural pofilyu.
Key words: Educational Activities, physics, competence approach.
Посилання
Атаманчук П.С. Інноваційні технології управління навчанням фізики / П.С. Атаманчук. - Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський державний університет, 1999. -172 с.
Авдеев В.М. Компетентностный подход в конструировании современных образовательных моделей / В.М. Авдеев // Социально-гуманитарные знания. - 2006. - №6. -
С. 235-240.
Андреев А.Л. Компетентиостная парадигма в образовании : опыт философско-методологического анализа /
А.Л. Андреев // Педагогика. - № 4. - 2005. - С. 19-27.
Львовский М. Б. Преподавание физики с использованием компьютера / М.Б. Львовский, Г.Ф. Львовская // Информатика и образование. — М. - 1999. - № 5.
Грук В. Ю. Формирование ключевых компетенций учащихся основной школы при организации исследователь-
ских лабораторий на базе реального физического эксперимента. Дисертаційна робота / В. Ю. Грук. - М., 2008.
Шредингер Э. Поиски пути. - Режим доступа: