ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ З МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ

Автор(и)

  • І. В. Коваленко Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова, Україна
  • В. П. Сергієнко Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2011-17.91-92

Анотація

Розглянуто передумови та особливості запровадження програм підготовки фахівців з освітніх вимірювань в Україні, основні засади та підходи до розробки освітньо-кваліфікаційної характеристики галузевого стандарту підготовки магістрів за спеціальністю 8.18010023 «Освітні вимірювання». Відповідно до Європейського стандарту кваліфікацій запропоновано перелік виробничих функцій, типових задач діяльності та компетенцій, якими повинен володіти магістр з освітніх вимірювань. Обґрунтовано необхідність доповнення Національного класифікатора професій професією, пов’язаною з освітніми вимірюваннями. Запропоновано шляхи подальшого розвитку практики освітніх вимірювань в Україні.

Ключові слова: освітні вимірювання, педагогічні вимірювання, педагогічне оцінювання, якість освіти, освітньо-кваліфікаційна характеристика магістра.

Prior conditions and peculiarities of educational monitoring specialists training curriculum in Ukraine, chief basis and approaches to the development of educational-qualification features of branch standard of master’s degree training in specialty 8.18010023 “Educational monitoring” are observed. The list of industrial functions, typical activity problems and competence, which a holder of a master’s degree in educational monitoring should possess, are offered according to European qualification standard. The necessity of addition to the National professional classifier of profession, which connected with educational monitoring, is proved. The ways of a further development of educational monitoring practice in Ukraine are offered.

Key-words: educational surveying, pedagogic surveying, pedagogic appraisal, quality of education, educational-qualification characteristic of a master’s degree holder.

Посилання

Авраменко О.В., Ковальчук Ю.О., Сергієнко В.П., Сільвес-тров Д.С. Проект «Освітні вимірювання, адаптовані до стандартів ЄС» за програмою Європейського Союзу Tempus // Вісник ТІМО. - №9. - 2009. - С. 44-47.

http://www.cisco.com/web/about/citizenship/socio-economic/ docs/ATC21 S_Exec_Summary.pdf

A Framework for Qualifications of the European Higher Education Area. Bologna working Group on Qualifications Frameworks. Published by: Ministry of Science, Technology and Innovation Bredgade 43DK-1260 Copenhagen K.

Комплекс нормативних документів для розроблення складових системи галузевих стандартів вищої освіти / за заг. ред. В.Д. Шинкарука. - МОН України, 2008. - 68 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-09-30