ОНОВЛЕННЯ ЗМІСТУ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ «ПРИРОДОЗНАВСТВО» ЯК УМОВА РОЗВИТКУ СУЧАСНОЇ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВОЇ ОСВІТИ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

  • Т. М. Попова Керченський державний морський технологічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2011-17.52-54

Анотація

У статті на основі узагальнення сучасних дидактичних джерел конкретизується зміст освіти в загальноосвітній школі. Дефініція змісту освіти та аналіз наукових робіт з часткових дидактик уможливили оновлення й конкретизацію змісту природничо-наукової освіти та її основних структурних компонент.

Ключові слова: природничо-наукова освіта, зміст освіти, зміст природничо-наукової освіти, компоненти змісту природничо-наукової освіти.

The maintaince of education in secondary school is concretizing and modernization in the article on the generalization of modern didactic sources. The maintaince of natural-science education and identify of it’s structural components were determined on the basis of the definition of educational maintaince and analysis of scientific works of partial didactics.

Key words: the maintaince of education, the maintaince of natural-science education, the components of the maintaince of natural-science education.

Посилання

Андрущенко В.П. Роздуми про освіту: Статті, нариси, інтерв’ю /

B. П. Андрущенко. - К. : Знання України, 2004. - 804 с.

Бондар В.І. Дидактика / В.І. Бондар. - К. : Либідь, 2005. -264 с.

Бордовская Н.В. Педагогика : учебное пособие / Н.В. Бор-довская, А.А. Реан. - СПб. : Питер, 2006. - 304 с.

Гершунский Б.С. Образование как религия третьего тысячелетия: гармония знания и веры / Б.С. Гершунский. - М. : Педагогическое общество России, 2001. - 128 с.

Гончаренко С.У. Стандарт шкільної фізичної освіти /

C. У.Гончаренко, В.В. Волков, Є.В. Коршак, О.І. Бугайов, ІА.Юр-чук // Фізика та астрономія в школі. - 1997. - № 2. - С.2-8.

Енциклопедія освіти / АПН України; [гол. ред. В.Г. Кремень.]. - К. : Юрінком Інтер, 2008. - 1040 с.

Загвязинский В.И. Теория обучения: современная интерпретация: [учебное пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений] / В.И. Загвязинский. - [5-е изд., стер.] - М. : Академия, 2008. - 192 с.

Краевский В.В. Основы обучения. Дидактика и методика : [учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений] / В.В.Краевский, А.В.Хуторской. - М. : Изд. центр «Академия», 2008. - 352 с.

Малафіїк І.В. Дидактика : [навчальний посібник] /

І.В.Малафіїк. - К. : Кондор, 2009. - 398 с.

Оконь В. Введение в общую дидактику / Винцента Оконь; [пер. с польск. Л.Г. Кашкуревича, Н.Г. Горина]. - М. : Высшая школа, 1990. - 382 с.

Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Біологія. 7-11 класи. - Київ-Ірпінь : Перун, 2006. - 86 с.

Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Географія. Економіка. 6-11 класи. - Київ-Ірпінь : Перун, 2006. - 90 с.

Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Фізика. Астрономія. 7-12 класи. - Київ-Ірпінь : Перун, 2005. - 80 с.

Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Хімія. 7-11 класи. - Київ-Ірпінь : Перун, 2006. - 32 с.

Сухомлинська О.В. До питання про розвиток змісту загальної середньої освіти / О.В. Сухомлинська // Шлях освіти. - 2004. - № 3. - С.39-41.

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-09-30