ЛЕКЦІЯ ЯК ПРОВІДНА ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ РОБОТИ З МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ В ПЕДАГОГІЧНИХ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

Автор(и)

  • В. Ф. Савченко Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г.Шевченка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2011-17.55-57

Анотація

У статті розглядаються особливості лекції з методики навчання фізики у педагогічному ВНЗ, перспективи і шляхи вдосконалення методики її організації і проведення. Наголошується на необхідності узгодження традиційних форм проведення лекцій з новими технологіями навчання.

Ключові слова: фізика, лекція, методика навчання фізики, фізична освіта.

The features of lecture on the method of studies physics in pedagogical University. Prospects and ways perfection of method of organization and realization are examined in the article. It is marked on the necessity of concordance of traditional forms realization of lectures with new technologies of studies.

Key words: physics, lecture, method of studies of physics, physical education, student-physicist, interactive facilities of studies.

Посилання

Бушок Г.Ф., Венгер Е.Ф. Методика преподавания общей физики в высшей школе. - К., 2000. - 416 с.

Великий тлумачний словник сучасної української мови. -К.-Ірпінь: Перун, 2001. - 1440 с.

Гордієнко Т.П., Середняк М.М. Лекція як основна форма подання навчального матеріалу // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету. Серія: педагогічна. Вип. 46. - Чернігів: РВВ ЧДПУ, 2007. - С.17-22.

Кудрявцев В.В., Ширина Т.А., Ильин В.А. Восприятие мультимедийных лекций студентами педагогических вузов // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету. Серія педагогічна. Вип. 13. -Кам’янець-Подільський: РВВ КпДУ, 2007. - С.87-91.

Орищин Ю.М., Петрунів М.І. Нові тенденції в методиці навчання курсу загальної фізики // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету. Серія: педагогічна. Вип. 65. - Чернігів: РВВ ЧДПУ, 2009. - С.236-240.

Петренко В.В., Ткачук О.В. Наступність лекцій з природничих дисциплін в загальноосвітньому і вищому навчальних закладах як засіб дидактичної адаптації студентів-першокурсників університетів // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету. Серія педагогічна. Вип. 13. - Кам’янець-Подільський: РВВ КПДУ, 2007. - С. 149-151.

Попова Т.М. Культурно-історичний розвиток фізики й техніки в персоналіях. - Х.: Основа, 2009. - 160 с.

Рачковський О.М. Кредитно-модульна система організації навчального процесу загальної фізики // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету. Серія педагогічна. Вип. 12. - Кам’янець-Подільський: РВВ КПДУ, 2006.

Савченко В.Ф. Лекція в системі формування фізичної освіти студента [Текст] // Матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції «Фізико-технічна і фізична освіта у гуманістичній парадигмі» (м. Керч, 10-13 вересня 2009 року). - Керч, 2009. - С. 158-162.

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-09-30