ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ ФІЗИКИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ СВІТОГЛЯДУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ

Автор(и)

  • Б. А. Сусь Національний технічний університет України "КПІ", Україна
  • Б. Б. Сусь Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2011-17.67-68

Анотація

Аргументується, що проблемні питання фізики можуть і повинні стати вагомим засобом формування світогляду і компетентності майбутнього вчителя. Тому в процесі навчання доцільно акцентувати увагу на проблемних питаннях і обговорювати шляхи їх розв’язання. Як приклад проблемного підходу обговорюється питання двоїстості природи матерії і, зокрема, світла.

Ключові слова: формування світогляду, компетентність вчителя, проблемні питання, двоїстість природи матерії, швидкість світла.

Argues that problems of physics can and should be a valuable tool of ideology and competence formation of future teachers. Therefore, learning should be focused on challenging issues and discuss ways of their solution. Dual nature of matter and in particular of light are discussed as an example of the problematic approach.

Key words: Formation of ideology, Competence of teacher, Problematic issues, Dual nature of matter, Velocity of light.

Посилання

Сусь Б. А. Незвичне бачення традиційних проблемних питань фізики. Науково-методичне видання / Сусь Б.А., Сусь Б.Б. - К.: ВЦ "Просвіта", 2010. - 132 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-09-30