ЗАСТОСУВАННЯ РОЗРАХУНКОВО-ГРАФІЧНИХ РОБІТ З ФІЗИКИ ДЛЯ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ІНЖЕНЕРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Автор(и)

  • А. В. Ткаченко Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, Україна
  • Л. О. Кулик Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2011-17.69-70

Анотація

У статті розглядається проблема активізації пізнавальної діяльності студентів і описано один із можливих шляхів організації такої діяльності. Показана методика використання розрахунково-графічних задач з фізики для студентів інженерних спеціальностей.

Ключові слова: розрахунково-графічні роботи з фізики, пізнавальна діяльність студентів, активізація самостійної роботи.

The article deals with the problem of educational students' activities and the author offers one of the possible ways of such activity organization. The methodology of calculated and graphic based sums on physics usage for students of engineering specialities is highlighted in the article.

Key words: account and graphic tasks, students' educative work, students' self-work activities.

Посилання

Атаманчук П. С. Концепція управління навчально-пізнавальною діяльністю в навчанні фізики // Фізика та астрономія в школі. - 1999. - №3. - С.3-6.

Каган М.С. Человеческая деятельность (опыт системного анализа) / М.С. Каган. - М.: Политиздат, 1974. - 328 с.

Кузьмінський А. І. Педагогіка вищої школи: навч. посібник / А. І. Кузьмінський. - К. : Знання, 2005. - 486 с.

Леонтьев А. Н. Деятельность. Сознание. Личность. - М., 1975. - 304 с.

Петровский А. В. Личность. Деятельность. Коллектив. -М.: Политиздат, 1982. - 255 с.

Рубинштейн С. Л. Основы общей психологии / С. Л. Рубинштейн. - СПб.: Питер Ком, 2002. - 720 с.

Философский словарь / gод ред. И. Т. Фролова. - 5-е изд. -М.: Политиздат, 1987. - 590 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-09-30