РЕАЛІЗАЦІЯ УПРАВЛІНСЬКИХ ВПЛИВІВ НА ДОСЯГНЕННЯ ПРОГНОЗОВАНОГО РІВНЯ ЯКОСТІ ЗНАНЬ В ХОДІ ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ З ФІЗИКИ

Автор(и)

  • І. В. Оленюк Гусятинський коледж Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2011-17.106-108

Анотація

В статті розкриваються особливості управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в ході лабораторних занять з фізики через контроль, коригування, ліквідацію прогалин у знаннях, через виконання експериментальних завдань еталонного рівня та досягнення прогнозованого еталонного рівня якості знань.

Ключові слова: контроль, тестування, особистісно-діяльнісні вимірники якості знань, управління навчально-пізнавальною діяльністю, рівні якості знань

The article deals with the peculiarities of management the students educational-cognitive activity in the I-II level accredited higher educational institutions in the process of laboratory classes by means of experimental tasks using on the standard level in accordance with students’ cognitive opportunities through the control, correction, elimination of gaps in the knowledge, and achievement of the prognosticated standard level of knowledge quality.

Key words: control, personal-activity measures, of knowledge quality, management of educational-cognitive activity, levels of knowledge quality.

Посилання

Амонашвили Ш.А. Психологические основы педагогики сотрудничества : книга для учителя. - К., 1991. - 111 с.

Атаманчук П.С. Управління процесом навчально-пізнавальної діяльності. - Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський державний педагогічний інститут, інформаційно-видавничий відділ, 1997. - 171 с.

Гапончук Г.А. Тести як засіб рівневої диференціації знань учнів з фізики // Наукові записки. - Серія педагогічна: Педагогічні науки. - Випуск 42. - Кіровоград : РВЦ КДПУ ім. В. Винниченка. - 2002. - С. 14-15.

Глухов Н.Д. Задачи, упражнения и лабораторные работы по физике: Учебное пособие для училищ искусства. - М. : Высш. шк., 1989. - 215 с.

Кремінський Б.Г. Розвиток дослідницьких здібностей учня в процесі навчання фізики // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету. Випуск 13. Серія: педагогічні науки. Том І. - Чернігів, 2002. - 59 с.

Оленюк І.В. Використання тестових завдань еталонного характеру в ході лабораторного заняття з фізики // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету. Випуск 13. Серія: педагогічні науки. Том І. - Чернігів, 2002. - 101 с.

Оленюк І.В. Лабораторні роботи з фізики. Методичні рекомендації щодо підготовки, проведення та контролю знань. - Гусятин : Гусятинський коледж ТДТУ, видавничий центр, 2002. - 183 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-09-30