ЗАСТОСУВАННЯ ІСТОРИЧНОЇ ХРОНОЛОГИ РОЗВИТКУ ЯВИЩА ПОЛЯРИЗАЦІЇ НА УРОКАХ ФІЗИКИ В СТАРШІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

  • О. О. Архипський Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», Україна
  • О. О. Штофель Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2011-17.261-263

Анотація

В даній статті розглядається необхідність у зміні форм викладання фізики у старшій школі на прикладі явища поляризації. Згідно з сучасними тенденціями у викладанні фізики, наголос робиться не на політехнічному аспекті навчання, а на його соціокультурному значенні. Оскільки явища хвильової оптики, зокрема поляризації, важко сприймаються учнями, ми пропонуємо зробити акцент на історичному аспекті цього питання. В якості прикладів наведено хронологічну таблицю відкриттів в цій області та описано життєвий і науковий шлях Майкла Фарадея.

Ключові слова: освіта, світоглядна функція, поляризація, історичний аспект, Майкл Фарадей.

In this article a necessity is examined for the change of forms of teaching of physics at senior school on the example of the phenomenon of polarization. In obedience to modern tendencies in teaching of physics, emphasized not polytechnic aspect of studies, but on his sociokul'turnomu value. So as, in particular polarizations are hardness perceived students, we suggest to do the phenomena of wave optics accent on the historical aspect of this question. Offer the chronologic table of
openings in this area and in detail shine the vital and scientific way of Michael Faradeya.

Key words: education, world view function, polarization, historical aspect, Michael Faradey.

Посилання

Кнорр Н. Інтегроване вивчення фізики в класах природничого профілю / Н.Кнорр // Фізика та астрономія в школі. -1999. - №1. - С.2.

Головко М. Роль елементів історизму під час вивчення фізики / М.Головко // Фізика та астрономія в школі. -1997. - №3. - С.45,46.

Непорожня Л.В. Методичні засади реалізації змісту навчання хвильової і квантової оптики за рівнем стандарту / Л.В. Непорожня // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка. - Вип. 47. -Т.1. - 2007. - С.127-129.

Жигаленко С.Г. Реализация принципа научности при отборе содержания школьных учебных дисциплин естественнонаучного цикла : дис. ... канд. пед. наук: 13.00.01 / Жигаленко Светлана Григорьевна. - Тамбов, 2006. - 146 с.

Фізика : для дітей середнього шкільного віку / авт.-упор. С.В.Каплун. - Х. : Фоліо,2005. - 319 с. - (Дитяча енциклопедія).

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-09-30