ДИНАМІКА ЗМІНИ РОЗПОДІЛУ НАВЧАЛЬНОГО ЧАСУ В КУРСІ ТЕРМОДИНАМІКИ ТА СТАТИЧНОЇ ФІЗИКИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2011-17.147-150Анотація
У статті проаналізовано сучасний стан викладання теоретичної фізики у вищому педагогічному закладі, зокрема термодинаміки та статистичної фізики. Виявлено тенденцію зменшення аудиторних годин на викладання даного курсу, розділу тощо. Запропоновані кроки спрямовані на підвищення ефективності навчально-виховного процесу, а саме організації самостійної діяльності студентів.
Ключові слова: методика викладання термодинаміки та статистичної фізики, навчальний план, навчальна програма, організація самостійної роботи студентів, підвищення ефективності навчально-виховного процесу.
The article analyzes the current state of theoretical physics in the higher pedagogical institutions, such as thermodynamics and statistical physics. Revealed a tendency to reduce the contact hours of teaching this course, section and so on. The proposed steps aimed at improving the efficiency of the educational process, namely self-organization of students.
Key words: methods of teaching thermodynamics and statistical physics, curriculum, curriculum, organization of independent work of students, improve the educational process.
Посилання
Алексюк А.М. Педагогіка вищої освіти України. Історія. Теорія : підручник / А.М. Алексюк. - К. : Либідь, 1998. -560 с.
Гур’євська О.М. Використання методів проектів під час розв’язування задач з фізики / О.М.Гур’євська // Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету (Педагогічні науки). - Бердянськ : БДПУ, 2010. - №1. - С.104-108.
Гур’євська О.М. Деякі аспекти використання комп’ютера для контролю досягнень студентів з фізики за умови зростання ваги самостійної роботи / О.М.Гур’євська // Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики : зб. наук. праць. Випуск УІІІ : в 3-х томах. - Кривий Ріг : Вид-во НМетАУ, 2010. - Т.2: Теорія та методика навчання фізики. - С. 96-103.
Гур’євська О.М. Інноваційні підходи до тестування з теоретичної фізики в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу / О.М.Гур’євська, Н.В.Подо-пригора // Наша школа [науково-методичний журнал]. -Одеса : Одеський ОІУВ, 2009. - Вип. 6. - С. 68-73.
Гур’євська О.М. Підвищення ефективності підготовки майбутніх учителів фізики через використання новітніх технологій навчання в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу / О.М.Гур’євська // Кредитно-модульне навчання: досвід, проблеми, перспективи : методичний вісник. - Кіровоград : РВВ КДПУ імені В.Винниченка, 2010. - Вип. 3. - С. 30-35.
Програми для фізико-математичних факультетів педагогічних інститутів. Зб. №2. Загальна фізика. Теоретична фізика. Історія фізики. Шкільний курс фізики та методика її викладання. Державний екзамен з фізики з метою викладання / за ред.. М.І.Шкіля та Г.П.Грищенка. - К., 1992. -144 с.
Программы педагогических институтов. Сб. №18. Общая физика. Теоретическая физика. История физики. - М. : Просвещение, 1985. - 38 с.
Самостійна робота студентів [Електронний ресурс] // Офіційний сайт Донецького національного університету. -8.02.2010. - Режим доступу: http://www.donnu.edu.ua/elf/ edu/student/student.htm. - Заголовок з екрана.