ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДИДАКТИЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ У МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ

Автор(и)

  • М. В. Опачко Ужгородський національний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2011-17.48-51

Анотація

У статті йдеться про удосконалення методичної підготовки майбутнього вчителя фізики, в тому числі і до здійснення управління засвоєнням знань учнів. Аналізуються наукові підходи у формуванні готовності вчителя фізики до управлінської діяльності. Розкривається сутність компетентності дидактичного менеджменту, виокремлюється зміст її когнітивної та операційної складових.

Ключові слова: методична підготовка вчителя фізики, управління засвоєнням знань, дидактичний менеджмент, компетентність дидактичного менеджменту.

The article deals with improving the methodical preparation of future teachers of physics, including the implementation of student learning. Analysis of scientific approaches in building physics teacher readiness to management. Describes the essence of didactic competence management, separates its cognitive content and operational components.

Key words: methodical preparation of teachers of physics, management learning, didactic management, didactic competence management.

Посилання

Машиньян А.А. Теоретико-методические основы формирования у будущего учителя физики умения проектировать персональные технологии обучения: дис. ... доктора пед. наук: спец. 13.00.02 «Теория и методика обучения и воспитания (физика)», 13.00.01 «Общая педагогика, история педагогики и образования» / Александр Анатольевич Машиньян. - М.: МпГУ, 2001. - 414 с.

Опачко М. Дидактичний менеджмент у методичній підготовці вчителя фізики: роль і місце // Науковий вісник УжНУ. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Вип.14 / Міністерство освіти і науки України, Ужгородський національний університет ; Редкол.: І.В.Козубовська (гол. ред.),

П.Бартош, В.В.Туряниця, М.М.Болдижар. - Ужгород : Вид-во УжНУ «Говерла», 2008. - С. 117-120.

Опачко М. Формування готовності майбутніх учителів

фізики до реалізації завдань дидактичного менеджменту // Науковий вісник УжНУ. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Вип.20 / Міністерство освіти і науки України, Ужгородський національний університет ; Редкол.:

В.Козубовська (гол. ред.), О.П.Бартош, В.В.Туряниця, М.М.Болдижар. - Ужгород : Вид-во УжНУ «Говерла», 2011. - С.92-96.

Шамова Т.И. Управление образовательными системами : учеб. пособие для студентов высших учебных заведений / Т.И.Шамова, П.И. Третьяков, Н.П. Капустин ; под ред. Т.И.Шамовой. - М. : Гуман. изд. центр ВлАДОС, 2002. -320 с.

Шарко В.Д. Теоретичні засади методичної підготовки вчи-

теля фізики в умовах неперервної освіти: дис. ... доктора пед наук: спец. 13.00.02 «Теорія і методика навчання (фізика)» / Валентина Дмитрівна Шарко ; НПУ ім.

М.П.Драгоманова. - К., 2006. - 542 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-09-30