ЗАСОБИ НАВЧАННЯ ОБ’ЄКТНО-ОРІЄНТОВАНОГО МОДЕЛЮВАННЯ СТУДЕНТІВ ПРИРОДНИЧИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ПЕДАГОГІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2011-17.246-248Анотація
У статті розглядаються соціально-конструктивістські та конструкціоністські основи об’єктно-орієнтованого моделювання. Обговорюється взаємодія учасників навчального процесу у соціально-конструктивістському середовищі. Конкретизуються засоби навчання об’єктно-орієнтованого моделювання.
Ключові слова: об’єктно-орієнтоване моделювання, конструктивізм, конструкціонізм, Alice, Web 2.0.
The article deals with social-constructivist and constructionist fundamentals of object-oriented modeling. We discuss the interaction of participants of educational process in the social-constructivist environment. The learning tools of object-oriented modeling are specified.
Key words: object-oriented modeling, constructivism, constructionism, Alice, Web 2.0.
Посилання
Brinda T. Didaktisches System fbr objektorientiertes Modellieren im Informatikunterricht der Sekundarstufe II : Doktor der Naturwissenschaften (Dr. rer. nat.) genehmigte Dissertation / Torsten Brinda ; Universi^t Siegen. - Siegen, 2004. - 279 p.
Kay A. A Personal Computer for Children of All Ages [Electronic resource] / Alan C. Kay // Proceedings of the ACM National Conference. - Boston, 1972. - Mode of access : http://www.history-computer.com/Library/Kay72.pdf.
Kay A. Personal Dynamic Media / Alan Kay and Adele Goldberg // Computer. - 1977. - Vol. 10, Issue 3. - March. - P. 31-41.
Maxwell J. W. Tracing the Dynabook: A Study of Technocultural Transformations : PhD Dissertation / John W. Maxwell ; The University of British Columbia. - Vancouver, 2006. -VIII+303 p.
Resnick M. Thinking Like a Tree (and Other Forms of Ecological Thinking) / Mitchel Resnick. - International Journal of Computers for Mathematical Learning. - 2003. - Vol. 8, No. 1. - P. 43-62.
Resnick M. Turtles, Termites, and Traffic Jams: Explorations in Massively Parallel Microworlds / Mitchel Resnick. - Cambridge : The MIT Press, 1997. - 181 p.
Scratch: Programming for All / Mitchel Resnick, John Maloney, Andres Monroy Hernandez, Natalie Rusk, Evelyn East-mond, Karen Brennan, Amon Millner, Eric Rosenbaum, Jay Silver, Brian Silverman, Yasmin Kafai // Communications of the ACM. - 2009. - Vol. 52, No. 11. - P. 60-67.
Лесневский А. С. Объектно-ориентированное программирование для начинающих / А. С. Лесневский. - М. : БИНОМ. Лаборатория базовых знаний, 2005. - 232 с.
Пейперт С. Переворот в сознании: дети, компьютеры и плодотворные идеи / Сеймур Пейперт. - М. : Педагогика, 1989. - 224 с.
Теплицький О. І. Об’єктно-орієнтоване моделювання в Alice. Частина 1 / О. І. Теплицький ; за наук. ред. акад. НАПН України М. І. Жалдака. - К. : НПУ імені М. П. Дра-гоманова, 2011. - 56 с.
Теплицький О. І. Динамічне графічне об’єктно-орієнтоване моделювання в мультимедіа-середовищі мобільного навчання Squeak / О. І. Теплицький, І. О. Теплицький, С. О. Семеріков // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія №2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання : зб. наук. пр. / Редрада. - К. : НПУ імені М.П. Драгоманова. - №7 (14). -2009. - С. 49-54.