ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФІЗИКИ В КЛАСАХ МЕДИЧНОГО ТА БІОЛОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2011-17.287-289Анотація
У статті розглянуто проблему оптимізації викладання дисциплін фізико-природничого циклу у професійно орієнтованих класах з використанням проектних методів з медико-біологічної тематики
Ключові слова: інтерактивні методи, проектні технології, медико-біологічні класи
The article deals with the problem of optimization in teaching subjects of the physical and naturally-scientific field in the professionally oriented classes using project methods devoted to the medical and biological topics.
Key words: interactive methods, project technologies, medical and biological classes.
Посилання
Енциклопедія педагогічних технологій та інновацій / ав-тор-укладач Н.П. Наволокова. - Х. : Основа, 2011. - 176 с.
Кларин М.В. Инновационные модели обучения в зарубежных педагогических поисках. - М., 1994. - 287 с.
Кларин М.В. Инновации в мировой педагогике. - М., 1995. - 186 с.
Кларин М. В. Интерактивное обучение - инструмент освоения нового опыта // Педагогика. - 2000. - № 7. - С. 12-18.
Лупенко-Ковтун С.М. Інтерактивне навчання: організація навчальних діалогів // Наукова інтернет-конференція „Інтерактивні педагогічні технології. - Режим доступу: http ://intconf.org.
Поліхун Н..І. Розвиток творчої діяльності старшокласників у процесі навчання фізики з використанням проектної технології : автореф. дис.... канд. пед. наук: 13.00.02. - К., 2007. - 21 с.
Пометун О.І., Пироженко Л.В. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання. - К., 2003. - 192 с.
Романовська М.Б. Метод проектів у виховному процесі. -Х. : Ранок, 2007. - 160 с.
Химинець В.В. Інноваційна освітня діяльність. - Тернопіль : Мандрівець, 2009. - 360 с.
Ягоднікова В.В. Інтерактивні форми і методи навчання // Інтерактивні вправи та ігри. - Х. : Основа, 2010. - С. 85142.