ЗМІСТОВА МОДЕЛЬ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРИРОДНИЧИХ ПРЕДМЕТІВ

Автор(и)

  • М. Ю. Галатюк Рівненський державний гуманітарний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2011-17.81-84

Анотація

У статті розкрито дидактичний зміст навчально-пізнавальної компетентності. Виділені та описані компоненти, що складають структуру навчально-пізнавальної компетентності як системи.

Ключові слова: компетентнісний підхід, навчально-пізнавальна компетентність, компонент, навчально-пізнавальна діяльність.

In the article deals with didactic content of educational and cognitive competence. Dedicated and describes the components that make up the structure of educational and cognitive competence as a system.

Key words: competence approach, educational-cognitive competence, component, educational-cognitive activity.

Посилання

Габай Т. В. Учебная деятельность и ее средства / Т. В. Га-бай. - М. : Изд-во МГУ, 1988. - 255 с.

Галатюк Ю. М. Методологія фізичної науки в контексті проектування творчої навчально-пізнавальної діяльності / Ю. М. Галатюк // Наукові записки. Випуск 82. Серія: Педагогічні науки. - Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винничен-ка, 2009. Частина 2. - С.17-21.

Галатюк М. Ю. Проблема формування навчально-пізнавальної компетентності школярів у контексті реформування та вдосконалення природничої освіти / М. Ю. Галатюк, Ю.М. Галатюк // Наукові записки. Випуск 90. Серія: Педагогічні науки. - Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винничен-ка, 2010. - С. 56-59.

Головань М. С. Компетенція і компетентність: досвід теорії, теорія досвіду / М. С. Головань // Вища освіта України. - 2008. - № 3. - С. 23-30.

Костюк Г. С. Навчально-виховний процес і психічний розвиток особистості / Г. С. Костюк ; за ред. Л. М. Проколієн-ко ; упор. В. В. Андрієвська, Г. О. Балл, О. Т. Губко,

О. В. Проскура. - К. : Рад. шк., 1989. - 608 с.

Овчарук О. В. Розвиток компетентнісного підходу: стратегічні орієнтири міжнародної спільноти / О. В. Овчарук // Ком-петентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи : бібліотека з освітньої політики / за заг. ред. О. В. Овчарук. - К. : “К.І.С.”, 2004. - С. 5-14.

Паращенко Л. І. Технологія формування ключових компетентностей у старшокласників: практичні підходи /

Л. І. Паращенко // Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи: Бібліотека з освітньої політики / за заг. ред. О. В. Овчарук. - К. : “К.І.С.”, 2004. - С. 71-84.

Равен Дж. Педагогическое тестирование: проблемы, заблуждения, перспективы : пер. с англ. - 2-е изд., испр. / Равен Дж. - М. : Когито-Центр, 2001. - 142 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-09-30