ВИКОРИСТАННЯ мультимедійних технологій на уроках фізики для моделювання СИТУАЦІЙ, ПОВ’ЯЗАНИХ ІЗ ВИСУВАННЯМ НАВЧАЛЬНИХ ЗАДАЧ

Автор(и)

  • О. О. Пасько Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2011-17.235-239

Анотація

У статті проаналізовано психолого-педагогічні засади активізації навчальної діяльності учнів з фізики засобами му-
льтимедійних технологій навчання. Запропоновано варіанти висування навчальних задач.

Ключові слова: мультимедіа-технологія, мультимедійні засоби, навчальна діяльність, навчальна задача.

The article explores the psychological and pedagogical principles of activities learning of pupils in physics lessons by
means of multimedia technologies. Proposed options for using multimedia in the lessons of physics for nomination educational problems.

Key words: multimedia technology, multimedia, educational activities, educational problems.

Посилання

Каленик В.І. Питання загальної методики навчання фізики : пробний навчальний посібник / В.І. Каленик, М.В. Каленик. - Суми : РВВ СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2000.

Каленик В.І. Шкільний курс фізики : методичний посібник / В.І. Каленик, М.В. Каленик. - Суми : СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2001. - 116 с.

Педагогічний програмний засіб «Фізика-7». - К. : Квазар-Мікро, 2003.

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-09-30