ВСЕОХОПНЕ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ В РЕЗУЛЬТАТИВНОМУ НАВЧАННІ МАЙБУТНЬОГО УЧИТЕЛЯ ФІЗИКИ

Автор(и)

  • П. С. Атаманчук Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2010-16.5-9

Анотація

Стаття присвячена постановці та розв’язанню проблеми ефективної реалізації змістової, організаційної та управлінської функцій підручника з методики і техніки навчального фізичного експерименту як дієвого носія освітнього стандарту та засобу всеохопного управління якістю фахової підготовки майбутнього учителя фізики.

Ключові слова: якість, інноваційні технології, особистісно орієнтоване навчання, ступенева освіта, освітній прогноз, еталонні вимірники якості знань, об’єктивний контроль, освітнє середовище, управління якістю навчання, результативність, компетентність, світогляд.

The article is devoted raising and decision of problem of effective realization of semantic, organizational and administrative functions of textbook from a method and technique of educational physical experiment as an effective transmitter of educational standard and mean of total quality management of professional preparation of future teacher of physics.

Key words: quality, innovative technologies, studies, sedate education, educational prognosis, standard measuring devices of quality of knowledge’s, objective control, educational environment, quality management of studies, effectiveness, competence, world view, are personality oriented.

Посилання

Атаманчук П.С., Самойлен-ко П.И. Дидактика физики (основные аспекты): Монография. - М.: Московский государственный университет технологий и управления, РИО, 2006. - 245 с.

Атаманчук П.С. Інноваційні технології управління навчанням фізики. - Кам'янець-Подільський: Кам'янець-Поділь-ський державний педагогічний університет, інформаційно-видавничий відділ, 1999. - 174 с.

Атаманчук П.С., Мендерецький В.В. Управління продуктивною навчально-пізнавальною діяльністю на основі об’єктивного контролю // Педагогіка і психологія. - 2004. -№3. - С.5-18.

Атаманчук П.С., Кух А.М. Тематичні завдання еталонних рівнів з фізики (7-11 класи): Навчально-методичний посібник. - Кам’янець-Подільський: Абетка-Нова, 2004. - 132 с.

Державний стандарт середньої освіти України // Освіта України. - 1996. - №3.

Кларин М.В. Педагогическая технология в учебном процессе. - М.: Знание,1989. - 80 с.

Колесников Л.А. Основы теории системного подхода. - К.: Наукова думка, 1988. - 176 с.

Королёв В.А. Обратная связь как система // Методы менеджмента качества. - 2005. - №8. - С.10-14.

Прокопчук В.Є. Методична підготовка у професійній освіті майбутніх учителів // Педагогіка і психологія. - 1996. -№ 2. - С.136-140.

Самойленко П.И. Введение в дидактику физики средней проффесиональной школы. - М.: Издательский отдел ИГЦ СПО, 2005. - 136 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2010-10-25