ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ САМООСВІТИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

Автор(и)

  • Л. І. Білоусова Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Ukraine
  • О. Б. Кисельова Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2010-16.9-12

Анотація

Статтю присвячено проблемі формування компетентності самоосвіти майбутнього вчителя у навчальному процесі сучасного педагогічного університету. Описано технологію формування зазначеної компетентності в умовах інформаційно-навчального середовища, наведено результати її експериментальної апробації.

Ключові слова: компетентність самоосвіти, інформаційно-навчальне середовище, майбутній педагог, технологія формування компетентності самоосвіти.

The article is devoted to the problem of forming of selfeducational competence of future teacher in the educational process of modern pedagogical university. Technology of forming of the noted competence is described in the conditions of informative-educational environment, the results of its experimental approbation are presented.

Key words: competence of self-education, informative-educational environment, future teacher, technology of forming of self-education competence.

Посилання

Білоусова Л. І. Технологія формування у майбутніх педагогів компетентності самоосвіти з використанням потенціалу інформаційно-навчального середовища / Л. І. Білоусова, О. Б. Кисельова // Інформаційні технології в освіті : збірник наукових праць. Випуск 3. - Херсон : Видавництво ХДУ, 2009. - С. 11-19.

Бухлова Н. В. Навчаємо вчитися : діагностика і формування самоосвітньої компетентності учнів / Наталія Бухлова. -К. : Вид. дім „Шкіл. Світ” ; Вид. Л. Галіцина, 2006. - 128 с.

Закон України „Про основні засади розвитку інформаційного суспільства в Україні на 2007-2015 роки” [Електро-нний ресурс] // Відомості Верховної Ради України (ВВР). -2007. - № 12. - С. 102. - Режим доступу: http://zakon.ra-da.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=537-16.

Кисельова О. Б. Сутність і критерії сформованості компетентності самоосвіти майбутнього педагога / О. Б. Кисельова // Педагогіка та психологія : збірник наукових праць / за заг. ред. академіка І.Ф. Прокопенка, чл.-кор. В.І. Лозової. - Х., 2010. - Вип. 36. - С. 70-76.

Кубракова Н. В. Формування самоосвітньої компетентності учнів в основній школі сільської місцевості / Н. В. Куб-ракова // Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки : [зб. наук. праць] / редкол.: Т. І. Сущенко (відп. ред.) та ін. - Київ-Запоріжжя. - 2005. -Вип. 36. - С. 31-37.

Фомина Е. Н. Формирование самообразовательной компетентности студентов на основе применения модульной технологии (на примере средних профессиональных учебных заведений) : автореф. дис. ... канд. пед. наук: спец.

00.08 „Теория и методика профессионального образования” / Е. Н. Фомина. - Волгоград, 2007. - 24 с.

Щолок О. Б. Інформаційно-навчальне середовище як чинник формування компетентності в майбутнього фахівця у процесі самоосвіти / О. Б. Щолок // Збірник наукових праць. Педагогічні науки. Випуск 43. - Херсон : Видавництво ХДУ, 2006. - С. 366-370.

##submission.downloads##

Опубліковано

2010-10-25