ПІДГОТОВКА майбутнього вчителя фізики до роботи в школі ЧЕРЕЗ АКТИВНІ ФОРМИ ЗВ’ЯЗКУ ЗІ ШКОЛОЮ

Автор(и)

  • О. А. Коновал Криворізький державний педагогічний університет, Ukraine
  • Г. П. Половина Криворізький державний педагогічний університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2010-16.23-26

Анотація

В роботі розглянуто можливості сумісної навчально-дослідної роботи учня школи та студента з метою підготовки студента педуніверситету до роботи в школі, а учневі - допомогти виконати дослідження творчо.

Ключові слова: навчально-дослідна та науково-дослідна робота, творче мислення, компетентність, творчий потенціал, гармонійний розвиток.

In the publication the possibilities of the jointly scientific -research work of pupil and student were considerate. The aim is
to prepare the student of pedagogical university to work at school and as for the pupil - to help the researches fulfil create.

Key words: educational-research and scientific- research work, create thinking, competence, create potential, harmony development.

Посилання

Гавриленко О. Мотиваційний аспект діяльності учителя при вивченні фізики в школі / О.Гавриленко, М.Садовий // Наукові записки. - Вип. 72. - Серія: Педагогічні науки. - Кіровоград: РВУ КДПУ ім. В.Винниченка. - 2007. - С.30-35.

Кух А.М. Методологічні та теоретичні засади формування інноваційних навчальних систем фахової підготовки вчителя фізики // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету. - Вип. 36(2). - Серія: Педагогічні науки. - Чернігів. - 2006. - С.3-9.

Сергієнко В.П. Підготовка вчителя фізики до виконання професійних науково-дослідних завдань / В.П. Сергієнко, М.І. Шут // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету. - Вип. 36(2). - Серія: Педагогічні науки. - Чернігів. - 2006. - С. 9-15.

Половина Г.П. Дослідження хвильових явищ, або Історія однієї демонстрації / Г.П. Половина, О.О. Лаврентьєва // Фізика та астрономія в школі. - 2009. - №3. - С. 30-33.

Половина Г.П. Мотивоване управління самостійною діяльністю учнів та студентів при вивченні теми "Поверхневий натяг" / Г.П. Половина, В.М. Здещиц, С.В. Демчук // Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики: збірник наукових праць. Випуск VIII: в 3-х томах. -Кривий Ріг: Видавничий відділ НМетАУ, 2010. - Т. 2: Теорія та методика навчання фізики. - С.280-286.

Черноуцан А. Задачи на центр масс (практикум абитуриента) / А. Черноуцан // Квант. - № 2. - 1996. - С. 43-45.

Половина Г.П. Використання методу навчальних проектів при вивченні курсу фізики / Г.П. Половина, О.М. Голоден-ко // Наукові записки. - Вип.82. - Серія: Педагогічні науки.

- Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В.Винниченка. - 2009. - Ч. 2.

- С. 228-233.

Половина Г.П. Формування творчих здібностей учнів при вивченні фізики шляхом активізації пізнавальної діяльнос-ті / Г.П. Половина, О.М. Голоденко // Перспективні інновації у підготовці педагогічних та інженерних кадрів: теорія, методологія, досвід: Збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-методичної конференції. -Херсон: Видавництво ХДУ, 2010. - С. 41-49.

##submission.downloads##

Опубліковано

2010-10-25