ПІДГОТОВКА майбутнього вчителя фізики до роботи в школі ЧЕРЕЗ АКТИВНІ ФОРМИ ЗВ’ЯЗКУ ЗІ ШКОЛОЮ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2010-16.23-26Анотація
В роботі розглянуто можливості сумісної навчально-дослідної роботи учня школи та студента з метою підготовки студента педуніверситету до роботи в школі, а учневі - допомогти виконати дослідження творчо.
Ключові слова: навчально-дослідна та науково-дослідна робота, творче мислення, компетентність, творчий потенціал, гармонійний розвиток.
In the publication the possibilities of the jointly scientific -research work of pupil and student were considerate. The aim is
to prepare the student of pedagogical university to work at school and as for the pupil - to help the researches fulfil create.
Key words: educational-research and scientific- research work, create thinking, competence, create potential, harmony development.
Посилання
Гавриленко О. Мотиваційний аспект діяльності учителя при вивченні фізики в школі / О.Гавриленко, М.Садовий // Наукові записки. - Вип. 72. - Серія: Педагогічні науки. - Кіровоград: РВУ КДПУ ім. В.Винниченка. - 2007. - С.30-35.
Кух А.М. Методологічні та теоретичні засади формування інноваційних навчальних систем фахової підготовки вчителя фізики // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету. - Вип. 36(2). - Серія: Педагогічні науки. - Чернігів. - 2006. - С.3-9.
Сергієнко В.П. Підготовка вчителя фізики до виконання професійних науково-дослідних завдань / В.П. Сергієнко, М.І. Шут // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету. - Вип. 36(2). - Серія: Педагогічні науки. - Чернігів. - 2006. - С. 9-15.
Половина Г.П. Дослідження хвильових явищ, або Історія однієї демонстрації / Г.П. Половина, О.О. Лаврентьєва // Фізика та астрономія в школі. - 2009. - №3. - С. 30-33.
Половина Г.П. Мотивоване управління самостійною діяльністю учнів та студентів при вивченні теми "Поверхневий натяг" / Г.П. Половина, В.М. Здещиц, С.В. Демчук // Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики: збірник наукових праць. Випуск VIII: в 3-х томах. -Кривий Ріг: Видавничий відділ НМетАУ, 2010. - Т. 2: Теорія та методика навчання фізики. - С.280-286.
Черноуцан А. Задачи на центр масс (практикум абитуриента) / А. Черноуцан // Квант. - № 2. - 1996. - С. 43-45.
Половина Г.П. Використання методу навчальних проектів при вивченні курсу фізики / Г.П. Половина, О.М. Голоден-ко // Наукові записки. - Вип.82. - Серія: Педагогічні науки.
- Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В.Винниченка. - 2009. - Ч. 2.
- С. 228-233.
Половина Г.П. Формування творчих здібностей учнів при вивченні фізики шляхом активізації пізнавальної діяльнос-ті / Г.П. Половина, О.М. Голоденко // Перспективні інновації у підготовці педагогічних та інженерних кадрів: теорія, методологія, досвід: Збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-методичної конференції. -Херсон: Видавництво ХДУ, 2010. - С. 41-49.