РОЛЬ ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ФОРМУВАННІ ПІЗНАВАЛЬНОЇ МОТИВАЦІЇ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ФІЗИКИ

Автор(и)

  • Г. М. Кузьменко Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2010-16.29-31

Анотація

У статті досліджується взаємозв’язок між творчою діяльністю студентів вищих навчальних закладів та формуванням їх пізнавальної мотивації у процесі вивчення фізики. Обґрунтовано, що творча діяльність сприяє самоактуалізації студентів у навчально-виховному процесі, що супроводжується формуванням їх мотиваційної сфери.

Ключові слова: пізнавальна мотивація, творча діяльність, креативний підхід, проблемно-пошукові завдання.

The interconnection of cognitive motivation and creativity in learning physics of students in higher educational institutions is examined in the article. The growth of motivational sphere of cognitive activity due to self-actualization of students in the learning process by creative activities is grounded.

Key words: cognitive motivation, creative activity, creative approach, problematic tasks, intuition, learning physics.

Посилання

Богоявленская Д.Б. Психология творческих способностей / Д.Б. Богоявленская. - М.: Академия, 2002. - 320 с.

Демиденко В.К. Психологія вищої освіти: навч. посіб. /

B. К. Демиденко. - Бердянськ: БДПУ, 2003. - 48 с.

Маслоу А. Психология бытия / А. Маслоу. - М., 1996. -487 с.

Матюшкин А.М. Концепция творческой одаренности /

А.М. Матюшкин // Вопросы психологии. - 1989. - № 6. -

C. 29-33.

Слєпкань З.І. Наукові засади педагогічного процесу у вищій школі / З.І. Слєпкань. - К.: НПУ, 2000. - 210 с

##submission.downloads##

Опубліковано

2010-10-25