НАСТУПНІСТЬ У ПОБУДОВІ МЕТОДИЧНИХ СИСТЕМ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ І АСТРОНОМИ В ПЕДВУЗІ І ШКОЛІ

Автор(и)

  • М. Т. Мартинюк Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Ukraine
  • І. А. Ткаченко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2010-16.35-37

Анотація

У статті розглядається зміст методичної підготовки майбутнього учителя фізики як системно-структурний об’єкт. Вирішальним засобом реалізації впровадження складових методичної підготовки є забезпечення наступності у побудові методичних систем навчання фізики та астрономії у загальноосвітній та у вищій педагогічній школах; при цьому загальноосвітня школа виступає як прогностична ланка перебудови методичної системи навчання у вищій школі.

Ключові слова: методична система, фізика, астрономія, методи навчання, наступність.

In the article maintenance of methodical preparation of future teacher of physics as system structural object is examined.

The deciding mean of realization of introduction of constituents of methodical preparation is providing of the following in the construction of the methodical systems of studies of physics and astronomy in general and in higher pedagogical schools; thus general school comes forward as a link of alteration of the methodical system of studies at high school is based.

Key words: methodical system, astronomy, methods of studies, following.

Посилання

Атаманчук П., Мендерецький В. Цілезорієнтована поза-удиторна діяльність як важливий засіб формування професійної компетентності майбутнього учителя // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. - К.: Науковий світ, 2006. -С.15-20.

Вища освіта України і Болонський процес: Навчальний посібник / За ред. В.Г.Кременя. - К.: Освіта, 2004. - 384 с.

Мартинюк М.Т. Вивчення фізики і астрономії в основній школі. Теоретичні і методичні засади ТОВ «Міжнародна фінансова агенція». - К., 1998. - 274 с.

Методичні основи використання сучасних засобів навчання з астрономії у підготовці майбутніх учителів фізики і астрономії. Монографія / М.Т. Мартинюк, І. А. Ткаченко. -Умань: ПП Жовтий, 2009. - 236 с.

Сергієнко В.П. Концептуальні засади професійної підготовки сучасного вчителя фізики // Методологічні принципи формування фізичних знань учнів і професійних якостей майбутніх учителів фізики та астрономії. - Кам’янець-Подільський: К-ПДпУ, 2003. - Вип. 9. - С.46-49.

Ткаченко І.А. Психолого-педагогічні засади професійної діяльності сучасного вчителя астрономії // Наукові записки. - Серія: Педагогічні науки. - Випуск 42. Кіровоград: РВВКДПУ ім. В. Винниченка. - 2008. - С.246-250.

Ткаченко І.А. Вивчення сферичної астрономії в умовах функціонування навчально-виховного центру «Планетарій» // Наукові записки. - Серія: педагогічні науки. - Випуск 66. «Кіровоград», 2006. - С.171-176.

##submission.downloads##

Опубліковано

2010-10-25