НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ-МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ ДИДАКТИЧНОМУ ПРОЕКТУВАННЮ

Автор(и)

  • М. В. Опачко Ужгородський національний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2010-16.42-45

Анотація

У статті розглядається проблема проектування як складова дидактичного менеджменту. Розкривається зміст навчання студентів діяльності проектування. Дидактичне проектування розглядається як складна структура, компонентами якої є: цілепокладання, планування, структурування, прогнозування та діагностування. Навчання студентів-майбутніх учителів фізики дидактичному проектуванню полягає у засвоєнні змісту кожного із виокремлених компонент.

Ключові слова: дидактичне проектування, навчання студентів проектуванню, цілепокладання, планування, структу-рування, прогнозування та діагностування.

The author of the article has considered the issues of projecting as a component of didactic management. The content of teaching the student of activities of projecting has been disclosed. Didactic projecting has been considered as complex structure, the components of which are: purpose aiming, planning, structuring, prognostication, diagnostics. The complex tasks for the grasping by students of the content of projecting activity have been defined. Teaching students-future teachers of physics the didactic projecting is in the grasping of the content of each selected element.

Key words: didactic projecting, teaching the student the projecting of studying-cognitive activity of pupils, purpose aiming, planning, structuring, prognostication, diagnostics.

Посилання

Гунда Г.В., Сагарда В.В. Практикум з основ загальної і соціальної педагогіки. - Ужгород, 1999. - 97 с.

Дичківська І.М. Інноваційні педагогічні технології: Навчальний посібник. - К.: Академивидав, 2004. - 352 с.

Івченко А. Тлумачний словник української мови. - Х.: ФОЛІО, 2004. - 540 с.

Опачко М.В. Цілепокладання в змісті методичної підготовки вчителя фізики // Вісник ЧДПУ. Серія “Педагогічні науки”. - 2008. - Вип.57. - С.222-225.

Опачко М.В. Планування як складова управлінсько-методичної підготовки вчителя // Вісник ЧДПУ. Серія “Педагогічні науки”. - 2009. - Вип.65. - С.231-236.

Опачко М.В. Структурування змісту навчального матеріалу як складова методичної роботи вчителя фізики // Матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конференції “фізико-технічна і фізична освіта у гуманістичній парадигмі”. - Керч: РВВ КДМТУ, 2009. - С.106-114.

Опачко М.В. Проектування дидактичних систем як складова управлінської діяльності вчителя фізики // Науковий вісник УжНУ. - Серія: Педагогіка. Соціальна робота. -2009. - Вип. 16-17. - С.149-152.

##submission.downloads##

Опубліковано

2010-10-25