РЕТРОСПЕКТИВНИМ АНАЛІЗ СУЧАСНИХ ОЦІНЮВАЛЬНИХ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • О. П. Панчук Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2010-16.45-47

Анотація

У статті здійснено ретроспективний аналіз сучасних оцінювальних освітніх технологій стосовно трудового навчання. Розглянуто основні проблеми стосовно здійснення об’єктивного оцінювання навчальних досягнень учнів.

Ключові слова: оцінювання, оцінка, оцінювальна система, навчальний процес.

In the article the retrospective analysis of modern estimating educational technologies is carried out in relation to labour studies. Basic problems are considered in relation to realization of objective evaluation of educational achievements of students.

Key words: evaluation, estimation, estimating system, educational process.

Посилання

Шаталов В. Ф. Эксперимент продолжается / В. Ф. Шаталов. - М. : Педагогика, 1989. - 336 с.

Ващенко Г. Г. Загальні методи навчання / Г. Г. Ващенко. -К. : Школяр, 1997. - 441 с.

Ангеловский К. Учителя и инновации : кн. для учителя / К. Ангеловский ; пер. с макед. - М. : Просвещение, 1991. -199 с.

Барановська О. Багатобальні системи оцінювання / О. Ба-рановська // Директор школи. - 2002. - № 17 (209). -С. 3-4.

Паламарчук В. Ф. 12-бальна система оцінювання знань, умінь і навичок учнів / В. Ф. Паламарчук // Рідна школа. -2001. - № 1. - С. 3-7.

Тхоржевський Д. О. Деякі зауваження до 12-тибальної системи оцінювання / Д. О. Тхоржевський // Трудова підготовка в закладах освіти. - 2001. - №1. - С. 3-4.

Про запровадження 12-бальної шкали оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти // Початкова школа. - 2000. - № 11. - С. 31-33.

##submission.downloads##

Опубліковано

2010-10-25