ДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН

Автор(и)

  • Н. В. Стучинська Київський національний медичний університет ім. О. О. Богомольця, Ukraine
  • Ю. П. Ткаченко Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», м. Полтава, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2010-16.60-62

Анотація

Стаття присвячена розробці дидактичних засад формування професійних компетенцій студентів вищих медичних навчальних закладів засобами інформаційно-освітнього середовища у процесі вивчення фізико-математичних дисциплін. Ключові слова: навчальний процес, інформаційно-освітнє середовище, кредитно-модульна система.

The article is devoted to the development of didactic principles in the forming medical students professional competence by the means of information- educational environment in the process of studying physical- mathematic disciplines in the higher educational establishments.

Key words: scientific process, info-educational society credit-module system.

Посилання

Trends in Learning Structures in European Higher Education. -www.bologna-berlin2003.de/pdf/TrendsIII_full.pdf.

Дроздова І.П. Комунікативні потреби студентів і проблеми формування україномовної компетенції студентів вищих навчальних закладів східного регіону України // Викладання мов у вузі на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки: Збірник наукових праць. Вип.4. - Х.: Константа, 2000. -С.137-139.

Дубасенюк О. А. Концептуальні положення теорії професійної виховної діяльності педагога // Педагогіка і психологія. - 1994. - № 4(5). - С.90-97.

Зимняя И. А Ключевые компетентности как результативноцелевая основа компетентностного подхода в образовании. Авторская версия. - М.: Исследовательский центр проблем качества подготовки специалистов, 2004. - 42 с.

Калінін В.О. Особливості формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови в новій мовній політиці // Формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами інноваційних освітніх технологій: Зб. наук. праць. - Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2004. - С.193-196.

Лозова В.І. Формування педагогічної компетентності викладачів вищих навчальних закладів // Педагогічна підготовка викладачів вищих навчальних закладів: Матеріали міжвуз. наук.-практ. конфер. - Х.: ОВС, 2002. - С.3-8.

Овчарук О. Ключові компетентності: Європейське бачення // Управління освітою. - 2004. - № 2. - С.6-9.

Стучинська Н.В. Освітньо-інформаційне середовище як засіб інтеграції фундаментальної та фахової підготовки майбутніх лікарів при вивченні фізико-математичних дисциплін // Вісник Чернігівського пед. ун-ту ім. Т.Г. Шевченка: Серія: Педагогічні науки. - Чернігів: ЧДПУ, 2007. -Вип. 46. - Т. 2. - С.108-116.

Стучинська Н.В. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб інтеграції фундаментальної та фахової підготовки майбутніх лікарів та фармацевтів при вивченні фізико-математичних дисциплін // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету ім. П. Тичини: В 4-х ч. - Умань: СПД Жовтий, 2008. - С.158-167.

Стучинська Н.В. Інтеграція фундаментальної та фахової підготовки майбутніх лікарів та фармацевтів при вивченні фізико-математичних дисциплін // Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі: Збірник наукових праць НМетАУ. - Кривий Ріг: ВВ НМетАУ, 2008. - С .215-223.

Чалий О.В., Стучинська Н.В. Освітньо-інформаційне середовище як засіб інтеграції фундаментальної та фахової підготовки майбутніх лікарів та фармацевтів // Стратегия качества в промышленности и образовании: Материалы IV Межународной конференции В 2-х т. - Том ІІ. - Днеп-ропетровск-Варна: Фортуна-ТУ-Варна,2008.- С.758-761.

Хуторский А.В. Ключевые компетенции как компонент личностно ориентированного образования // Народное образование. - 2003. - № 2. - С.55-60.

##submission.downloads##

Опубліковано

2010-10-25