УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ОСВІТНІХ ПРОЦЕСІВ В МЕЖАХ ІМОВІРНІСНОЇ КОНЦЕПЦІЇ ТА СИСТЕМНО-КІБЕРНЕТИЧНОГО ПІДХОДУ

Автор(и)

  • С. Л. Яблончіков Вінницький фінансово-економічний університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2010-16.67-71

Анотація

У статті розглядаються питання, що стосуються аспектів управління якістю освітніх систем і процесів із використанням імовірнісної концепції формулювання поняття «якість освіти» та науково-методологічних основ системно-кібернетичного підходу. З’ясовано алгоритми формування інтегрального показника якості.

Ключові слова: якість освіти, імовірнісна концепція, системно-кібернетичний підхід.

In article questions which concern aspects of quality management of pedagogical systems and processes with use of the likelihood concept of treatment of concept "quality of education", and also scientific and methodological bases of the system-cybernetic approach are considered. It is found out algorithms of formation of an integrated indicator of quality.

Key words: quality of education, the likelihood concept, the system-cybernetic approach.

Посилання

Яблочніков С.Л. Синтез динамічних моделей управління освітніми системами в межах кібернетичного підходу // Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету (Педагогічні науки). - №3. - Бердянськ: БДПУ, 2009. - С.217-224.

Яблочніков С.Л. Імовірнісний підхід щодо визначення категорії якість освіти. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми // Зб. наук. пр. -Вип. 21 / Редкол.: І.А.Зязюн (голова) та ін. - Київ-Вінниця: ТОВ «Планер», 2009. - С.119-124.

Яблочніков С.Л. Науково-методичні засади системно-кібернетичного підходу до управління в освіті. - Вінниця: пП «Едельвейс і К», 2009. - 582 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2010-10-25