ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО- КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРАКТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ФІЗИКИ

Автор(и)

  • С. П. Величко Кіровоградський державний педагогічний університет ім. В. Винниченка, Ukraine
  • О. В. Слободяник Кіровоградський державний педагогічний університет ім. В. Винниченка, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2010-16.78-80

Анотація

У статті аналізуються можливості запровадження ІКТ з метою поліпшення практичної складової професійної підготовки майбутнього вчителя фізики. Розглядається один із варіантів, який передбачає створення і запровадження спецкурсу з методики навчання фізики, який спрямований на посилення самостійної пізнавально-пошукової діяльності майбутнього вчителя фізики і через сучасні засоби експериментування суттєво вдосконалює рівень професійної підготовки вчителя.

Ключові слова: самостійна робота, інформаційно-комунікаційні технології, рівень експериментальної підготовки, сучасні засоби експериментування, професійна підготовка вчителя фізики.

In the article possibilities of introduction of Informatively communication technologies are analysed with the purpose of improvement of practical constituent of professional preparation of future teacher of physics. One of variants, which foresees creation and introduction of the special course from the method of studies of physics, is examined, which is directed on strengthening of independent cognitive searching activity of future teacher of physics and through modern facilities of experimentation substantially perfects the level of professional preparation of teacher.

Key words: independent work, of informatively communication technologies, level of experimental preparation, modern facilities of experimentation, professional preparation of teacher of physics.

Посилання

Величко С.П., Неліпович В.В. Поєднання сучасних наукових досягнень та ІКТ для навчального середовища у процесі підготовки вчителів фізики / Величко С.П., Неліпович В.В. // Наукові записки. - Вип. 82. - Серія: Педагогічні науки. - Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В.Винниченка. - 2009.

- Ч.1. - 328 с. - С. 3-7.

Величко С.П., Слободяник О.В. Самостійна робота студентів як важливий чинник підготовки високопрофесійного фахівця з вищою освітою / [самостійна робота студентів та її інформаційно-методичне забезпечення: проблеми, досвід, методика. Методичний вісник]. - Вип. 2. - Кіровоград: РВВ КДПУ, 2009. - 128 с. - С. 34-42.

Величко С.П., Слободяник О.В. Сучасні інноваційні технології в організації самостійної роботи студентів / Величко С.П., Слободяник О.В. [Наша школа]. - №6. - 2009. -С.4-7.

Величко С.П. Підготовка вчителів фізики до впровадження комп’ютерно-орієнтованих технологій у навчально-виховний процес // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету / Гол. ред. М.Т. Марти-нюк. - Умань: СПД Жовтий, Ч.2. - 2008. - 318 с. - С.89-97.

Величко С.П. Сучасне освітнє середовище та його вплив на природничо-математичну і технічну освіту // Наукові записки. - Випуск 77. - Серія: Педагогічні науки. Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В.Винниченка. - 2008. - Ч. 2. - 314 с.

- С. 3-8.

Енциклопедія педагогічних технологій та інновацій / Ав-тор-укладач: Н.П. Наволокова. - Х.: Вид-во група «Основа», 2009. - 176 с.

Сумський В.І. Методика і теорія застосування ЕОМ у процесі вивчення фізики у педагогічних закладах / Сумський В.І.: [Монографія]. - Вінниця: ВДПУ, 2003. - 380 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2010-10-25