ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ НА ОСНОВІ ІНТЕГРАЦІЇ ФУНДАМЕНТАЛЬНИХ І СПЕЦІАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН

Автор(и)

  • Ю. М. Галатюк Рівненський державний гуманітарний університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2010-16.81-83

Анотація

В статті розглядається проблема формування творчої професійної компетентності майбутніх вчителів фізики. Розкриваються рівні фахової підготовки. Пропонується методика формування ключових професійних компетентностей на основі інтеграції викладання фундаментальних і спеціальних дисциплін, зокрема курсу загальної фізики і методики її викладання.

Ключові слова: професійна компетентність, моделювання навчально-пізнавальної діяльності, пропедевтика майбутньої професійної діяльності.

The problem of forming of creative professional competence of future teachers of physics is examined in the article, the levels of professional preparation open up. The method of forming of key professional competence is offered on the basis of integration of teaching of fundamental and special disciplines, in particular to the course of general physics and method of its teaching.

Key words: professional competence, design of educational-cognitive activity, propedevtic of future professional activity.

Посилання

Список використаних джерел:

Бушок Г.Ф., Колупаєв Б.С., Науково-методичні основі викладання загальної фізики. - Рівне: Діва, 1999. - 410 с.

Галатюк Ю.М., Тищук В.І. Принцип системної єдності у викладанні фундаментальних і спеціальних дисциплін як засіб підготовки творчого учителя фізики // Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики: Збірник наукових праць. Випуск 4: в 3-х томах. - Кривий ріг: Видавничий відділ НМетАУ, 2004. - Т.2: Теорія та методика навчання фізики. - С. 122-128.

Галатюк Ю.М., Галатюк М.Ю., Тищук В.І. Моделювання та організація творчих лабораторних робіт в процесі навчання фізики // Наша школа. - 2009. - № 6. - С.57-61.

Галатюк Ю.М., Остапчук М.В. Особливості підготовки вчителів-фізиків у відповідності до сучасної парадигми навчання // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка і психологія. - Випуск 6. - Вінниця: РВВ ДП “Державна картографічна фабрика”, 2002. - С.183-186.

Калошина И.П. Структура и механизм творческой деятельности. - М.: Изд-во МГУ, 1983. - 168 с.

Колесник А.Г. Природа педагогічної майстерності та умови її становлення //Проблеми науково-технічної творчості молоді. Наукові записки Ніжинського державного педагогічного інституту. - Ніжин: НДПІ, 1998.- С.17-20.

Кузьмина Н.В. Предмет акмеологии. - СПб: Питер, 1995. -158 с.

Іваницький О.І. Сучасні технології навчання фізики в середній школі. Монографія. - Запоріжжя: Прем’єр, 2001. -266 с.

Психологія: Підручник / Ю.Л. Трофімов, В.В. Рибалка, П.А. Гончарук та ін.; за ред. Ю.Л. Трофімова. - К.: Либідь, 1999. - 558 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2010-10-25