ФОРМУВАННЯ інформаційної культури майбутнього вчителя фізики ЯК СКЛАДОВОЇ ЙОГО ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ

Автор(и)

  • О. І. Іваницький Запорізький національний університет, Україна
  • С. П. Ткаченко Запорізький національний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2010-16.103-106

Анотація

У статті розглядається проблема формування інформаційної культури вчителя фізики як одного з основних елементів його професійної компетентності. Показано формування основ інформаційної культури майбутнього вчителя фізики на прикладі виконання одного з завдань.

Ключові слова: вчитель фізики, професійна компетентність, контекстне навчання, інформаційна культура.

The purpose of the article is finding of a problem of information culture of the teacher of physics as integral peda-
gogical competence making it is considered and to the analysis forming of bases of informative culture of future teacher of physics on the example of one implementation of tasks.

Key words: program-methodical complexes, information-communication technologies, preparation the future teacher of physics.

Посилання

Вербицкий А. А. Концепция знаково-контекстного обучения в вузе // Вопросы психологии. - 1987. - № 5. - С.31-39.

Войтович І.С., Галатюк Ю.М., Мислінчук В.О. Формування творчих педагогічних вмінь як складової професійної компетентності майбутнього вчителя фізики // Вісник Житомирського педагогічного ун-ту. - Вип.. 12. - 2003. -С.215- 218.

Чошанов М.А. Гибкая технология проблемно-модульного обучения: Методическое пособие. - М.: Народное образование, 1996. - 160 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2010-10-25