ВИКОРИСТАННЯ РІВНЕВИХ ФІЗИЧНИХ ЗАДАЧ ПРИ ВИВЧЕННІ ПОХІДНОЇ І ЇЇ ЗАСТОСУВАННЯ В КУРСІ АЛГЕБРИ І ПОЧАТКІВ АНАЛІЗУ 11 КЛАСУ

Автор(и)

  • Л. Ю. Сморжевський Кам ’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2010-16.118-120

Анотація

У статті наведено зразки рівневих фізичних задач, які автор рекомендує використовувати на уроках алгебри і почат-ків аналізу 11 класу при вивченні теми «Похідна та її застосування» з метою активізації пізнавальної діяльності учнів.

Ключові слова: початковий, середній, достатній і високий рівні навчальної діяльності учнів, рівневі фізичні задачі, похідна та її застосування.

The standards of level physical tasks, which an author recommends to use on the lessons of algebra and beginnings of analysis of a 11 class at the study of theme «Derivative and its application» with the purpose of activation of cognitive activity of students, are resulted in the article.

Key words: initial, middle, sufficient and high levels of educational activity of students, level physical tasks, derivative and its application.

Посилання

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти // Математика в школі. - 2000. -№ 10. - С. 2.

Сморжевський Л.О. Задачі з алгебри і початків аналізу: 1001 задача прикладного змісту: 10-11 кл. / Л.О. Сморжевський, П.С. Атаманчук, А.М. Кух. - К.: А.С.К., 1999. - 135 с.

Сморжевський Л.О. Про використання фізичних задач в шкільному курсі математики / Л.О. Сморжевський, Ю.Л. Сморжевський // Зб. наук. праць Кам.-Под. педуніверситету: Серія педагогічна: Дидактика природознавчо-математичних дисциплін та освітніх технологій, 1999. - Вип. 5. - С. 193-197.

Шкіль М.І. Алгебра і початки аналізу: Підруч. для 11 кл. загальноосвіт. навч. закладів / М.І. Шкіль, З.І. Слєпкань,

О.С. Дубинчук. - К.: Зодіак-ЕКО, 2002. - 384 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2010-10-25