РІВНЕВІ ФІЗИЧНІ ЗАДАЧІ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНТЕГРАЛА ТА ЙОГО ЗАСТОСУВАННЯ (АЛГЕБРА І ПОЧАТКИ АНАЛІЗУ, 11 КЛАС)

Автор(и)

  • Ю. Л. Сморжевський Кам ’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Ukraine
  • Л. О. Сморжевський Кам ’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2010-16.120-122

Анотація

Розглянуто значення міжпредметних зв’язків математики і фізики в навчально-виховному процесі і розроблено рівневі фізичні задачі, які доцільно використовувати при вивченні інтеграла та його застосування у курсі алгебри і початків аналізу 11 класу.

Ключові слова: міжпредметні зв’язки; рівні навчальних досягнень учнів: початковий, середній, достатній, високий; інтеграл та його застосування.

The value of intersubject connections of mathematics and physics is considered in to educational-educate process and level physical tasks which it is expedient to use for the study of integral and his application in the course of algebra and beginnings of analysis of a 11 class are developed.

Key words: intersubject copulas; levels of educational achievements of students: initial, middle, sufficient, high; integral and his application.

Посилання

Сморжевський Л.О. Задачі з алгебри і початків аналізу: 1001 задача прикладного змісту: 10-11 кл. / Л.О. Сморжевський, П.С. Атаманчук, А.М. Кух. - К.: А.С.К., 1999. - 135 с.

Сморжевський Л.О. Про використання фізичних задач в шкільному курсі математики / Л.О. Сморжевський, Ю.Л. Сморжевський // Зб. наук. праць Кам.-Под. педуніверситету: Серія педагогічна: Дидактика природознавчо-математичних дисциплін та освітніх технологій, 1999. - Вип. 5. - С. 193-197.

Шкіль М.І. Алгебра і початки аналізу: Підруч. для 11 кл. загальноосвіт. навч. закладів / М.І. Шкіль, З.І. Слєпкань,

О.С. Дубинчук. - К.: Зодіак-ЕКО, 2002. - 384 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2010-10-25