інтеграційні тенденції в процесі підготовки майбутнього фахівця

Автор(и)

  • О. Г. Чорна Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2010-16.122-124

Анотація

Розглянуто сучасні проблеми інтеграції, методологічні висновки про умови інтеграції, роль інтеграції у підготовці фахівця природничого профілю

Ключові слова: інтеграція, міжпредметні зв’язки, майбутній фахівець, зміст освіти.

The modern problems of integration are considered, role of integration in preparation of specialist of natural type.

Key words: integration, future specialist, maintenance of education.

Посилання

Данилюк А. Теория интеграции образования / А.Данилюк. - Ростов-на-Дону: Изд-во РПУ, 2000. - С.21-22.

Караман С. Інтегроване навчання // Українська література в загальноосвітній школі. - 2005. - №1. - С. 46-51.

Масол Л. Теоретико-методичні засади інтегрованого навчання мистецтва: Посібник для вчителів. - Х.: Веста: Видавництво «Ранок», 2006. - С.4-127.

Нічишина Вікторія Вікторівна. Інтегративний підхід до вивчення математичних дисциплін у процесі підготовки майбутніх вчителів математики : дис. ... канд. наук: 13.00.04, 2008.

Ушинский К.Д. Собрание сочинений в 11-и томах. - Т. 8. -М.-Л.: АПН РСФСР, 1948-1952.

Профессионально-предметная подготовка будущих учителей безопасности жизнедеятельности на основе междисциплинарной интеграции [Электронный ресурс] : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.08. - Тула: РГБ, 2007.

##submission.downloads##

Опубліковано

2010-10-25