РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ ЯК ВАЖЛИВИМ ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ УЧНІВ

Автор(и)

  • В. С. Шуліка Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2010-16.127-130

Анотація

У статті аналізується проблема зниження зацікавленості учнів фізикою як навчальним предметом. Розглянуті особливості активізації та розвитку пізнавального інтересу учнів на уроках фізики за допомогою завдань з життєвим змістом.

Ключові слова: пізнання, пізнавальний інтерес, пізнавальна задача, навчання, розв’язування.

In the article the problem of decline of the personal interest of students is analysed by physics as educational object.

The features of activation and development of cognitive interest of students are considered on the lessons of physics by tasks with vital maintenance.

Key words: cognition, cognitive interest, cognitive task, studies, untying.

Посилання

Атаманчук П.С., Семерня О.М. Методичні основи управління навчанням фізики. - Кам’янець-Подільський, 2005. - 195 с.

Булатова Е.В. Развивать у учащихся интерес к знаниям и учению // Физика в школе. - 1987. - № 2 - С. 82-83.

Выготский Л.С. Проблемы психического развития ребенка // Хрестоматия по психологии / Под ред. А.В.Петровского. - М.: Просвещение, 1979. - 288 с.

Ланина И.Я. Формирование познавательных интересов учащихся на уроках физики. - М.: Просвещение, 1985. - 128 с.

Щукина Г.И. Педагогические проблемы формирования познавательных интересов учащихся. - М.: Педагогика, 1988. - 208 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2010-10-25