СТРУКТУРНО-ЛОГІЧНА СХЕМА ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ЯК КОНСТРУКТИВНА МОДЕЛЬ ПРОЦЕСУ НАБУТТЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЯКОСТЕЙ

Автор(и)

  • В. С. Щирба Кам ’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2010-16.130-132

Анотація

У роботі досліджуються психолого-педагогічні принципи формування галузевих стандартів освіти, базовою складовою яких є структурно-логічна схема спеціальності, що виступає алгоритмом розробки логічної послідовності вивчення кожної дисципліни за часом в моделі набуття професійних якостей вчителя фізики.

Ключові слова: галузеві стандарти освіти, структурно-логічна схема спеціальності.

We investigated psychological and pedagogical principles of formation of industry-standard education, the basic component of which is structural logic specialty serving algorithm of logical sequence of study time for each discipline in a model of acquiring professional skills teacher of physics.

Key words: education industry standards, structural and logical scheme specialty.

Посилання

Вовкотруб В.П., Трифонова О.М. Стандарти фізичної освіти і прогнозування наукового змісту знань // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка: Серія педагогічна. - Кам’янець-Поділь-ський: Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, 2009. - Вип. 15. - С. 129-131.

Карабін Оксана Перспективні методи організації навчального процесу // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гна-тюка: Серія Педагогіка. - Тернопіль: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гна-тюка, 2007. - № 6. - С. 67-70.

Куліш В.В., Кузнєцова О.Я. Особливості організації навчального процесу при вивченні фізики за кредитно-модульною системою // Матеріали V Міжнародної конференції «Стратегія якості у промисловості і освіті» 6-13 червня 2009 р. - Варна. - Т. 2. - С. 210-213.

##submission.downloads##

Опубліковано

2010-10-25