СТРУКТУРА професійної педагогічної компетентності майбутнього вчителя

Автор(и)

  • Н. О. Яциніна Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2010-16.132-134

Анотація

Статтю присвячено висвітленню структури професійної педагогічної компетентності сучасного вчителя. Основну увагу зосереджено на дослідженні того складника зазначеної компетентності, що відбиває здатність і готовність учителя до продуктивного використання інформаційно-комунікаційних технологій у різних аспектах професійної діяльності.

Ключові слова: компетентнісний підхід, професійна педагогічна компетентність, інформаційно-технологічна компетенція вчителя, структура інформаційно-технологічної компетенції, компоненти інформаційно-технологічної компетенції майбутнього вчителя.

Preparing a teacher to a productive activity in modern informational school should take into consideration new demands to his professional pedagogical competence that encourages appearance of such its component as informationtechnological competency. The paper is devoted to revealing of essence and structure of this type of competency.

Key words: competence approach, professional pedagogical competence, information-technological competency of a teacher, structure of information-technological competency, components of a future teacher’s information-technological competency.

Посилання

Білоусова Л.І., Яциніна Н.О. Професійна педагогічна компетентність: сутність і структура / Л.И. Билоусова, Н.А. Яцинина // Теорія і методика навчання та виховання: Збірник наукових праць / за редакцією член-кор. АПН України А.В. Троцко. - Вип. 25. - 172 с. - С. 12-20.

Гершунский Б. С. Философия образования / Б. C. Гершун-ский. - М.: Флинта, 1998. - 492 с.

Карпова Л. Г. Формування професійної компетентності вчителя загальноосвітньої школи: Автореф. дис. канд. пед. наук: 13.00.04 / Харківський держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сково-роди. - Харків, 2004. - 20 с.

Пільова С. Г. Формування професійної компетентності майбутніх учителів під час навчання у вищому навчальному закладі . Вісник Черкаського університету. Випуск 146. Серія педагогічна. Черкаси, 2009. - С. 107-109.

Щербаков А. И. Повышение качества и эффективности профессиональной подготовки учителя - важнейшая задача педагогических институтов / А. И. Щербаков // Межвуз. сб. науч. тр. “Психолого-педагогические проблемы эффективности профессиональной подготовки учителя в высшей школе”. - Л.: ЛГПИ, 1988. - С. 3-25.

Яциніна Н.О. Етапи формування інформаційно-технологічної компетенції майбутнього вчителя // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / Гол. ред.: Мартинюк М.Т. - Умань: СПД Жовтий, 2008. - Ч. 4. - С. 292-298.

##submission.downloads##

Опубліковано

2010-10-25