ВІДКРИТА ПРИРОДНИЧА ДЕМОНСТРАЦІЯ ЯК ПРИКЛАД РОЗВИТКУ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА В КОНТЕКСТІ ЙОГО ФРАКТАЛЬНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ

Автор(и)

  • І. С. Чернецький Кам’янець-Подільський національний університет ім. Івана Огієнка, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2010-16.174-177

Анотація

Стаття присвячена розвитку демонстраційної олімпіади як складової освітнього середовища позакласних досліджень учнів з фізики та астрономії в контексті фрактальних властивостей освітнього середовища.

Ключові слова: освітнє середовище, відкрита природнича демонстрація.

Article is devoted to the development of the viable competition as part of extra-curricular learning environment research students in physics and astronomy in the context of fractal properties of the educational environment.

Key words: educational environment, open science demonstration.

Посилання

Атаманчук П.С. Інноваційні технології управлінням навчання фізики. - Кам’янець-Подільський: К-ПДПУ, 1999. -174 с.

Биков В.Ю. Теоретико-методологічні засади створення і розвитку сучасних засобів та е-технологій навчання // Розвиток педагогічної і психологічної наук в Україні 1992 - 2002. Збірник наукових праць до 10-річчя АПН України / Академія педагогічних наук України. - Ч. 2. - Х.: ОВС, 2002. - С. 182-199.

Биков В.Ю. Методичні системи сучасних інформаційно-освітніх технологій // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти: Зб. наук. праць / За ред. Л.Л. Товажнянського та О.Г. Романовсько-го. - Вип. 3. - Х.: НТУ “ХПІ”, 2002. - С. 73-83.

Биков В. Ю. Теоретико-методологічні засади моделювання навчального середовища сучасних педагогічних систем // Інформаційні технології і засоби навчання: Зб. наук. праць / За ред. В.Ю. Бикова, Ю.О. Жука ; Інститут засобів навчання АПН України. - К.: Атака, 2005. - С. 5-15.

Жук Ю.О. Роль засобів навчання у формуванні навчального середовища // Нові технології навчання: Наук.-метод. зб.

- К.: ІЗМН. 1998. - Вип. 22. - С. 106-112.

Костюкевич Д.Я., Кух А.М. Методичні засади організації

сучасного освітнього середовища з фізики в загальноосвітніх навчальних закладах. - Кам’янець-Подільський:

ПП Буйницький О.А., 2006. - 228 с.

Цимбалару А. Д. Компонентно-структурний аналіз поняття «освітній простір» [Електронний ресурс] / А.Д. Цимбалару.

- Режим доступу : шшш.гизпаика.сот/.../23997.Лос.Мт.

Чернецький І.С. Відкрита демонстраційна олімпіада - методика, цілі, завдання // Наукові записки. - Серія: педаго-

гічні науки. - Вип. 72. - Кіровоград: РВЦКДПУ ім. В.Винниченка. - 2007. - С.239-243.

Чернецький І.С. Розвиток креативного мислення учнів у процесі проведення відкритої демонстраційної олімпіади // Вісник Чернігівського державного університету імені Т.Г.Шевченка. - Вип. 65. Серія: педагогічні науки: Збірник. - Чернігів: ЧДПУ, 2009. - № 65. - 352 с.

Чернецький І.С. Фрактакльний контекст проектування освітнього середовища позашкільних досліджень учнів з фізики та астрономії. // Професіоналізм педагога в контексті Європейського вибору України. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Професіоналізм педагога в контексті Європейського вибору України», 2223 вересня 2009 р., м. Ялта: Зб. статей. - Ялта: РВВ КГУ, 2009. - Ч.3. - 176 с.

Шендрик И. Г. Образовательное пространство субъекта и его проектирование. - М.: АПКиПРО, 2003. - 215 с.

www.wikipedia.org.

##submission.downloads##

Опубліковано

2010-10-25