МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ КОМПЕТЕНТНОЇ ОСОБИСТОСТІ

Автор(и)

  • І. В. Бургун Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2010-16.185-188

Анотація

У статті висвітлені методологічні основи розвитку компетентної особистості: особистісно орієнтований, оснований на принципах гуманізації освіти, розвивальний, діяльнісний підходи до навчання. Організація навчання у вищих навчальних закладах освіти, спрямована на розвиток професійних компетенцій, має відбуватися відповідно до визначених підходів.

Ключеві слова: компетенція, особистість, методологічні основи, діяльнісний підхід.

The article outlines the methodological framework for the development of a competent person: humanistic, learner-oriented, developmental, active approaches to learning. Organization of education in higher educational institutions, aimed at developing professional competencies should be defined according to the approaches.

Key words: competence, personality, the methodological framework approach to activity.

Посилання

Брушлинский А.В. Деятельностный поход и психологическая наука / А.В. Брушлинский // Вопросы философии. -2001. - № 2. - С. 89-95.

Берулава М.П. Принципы гуманизации образования / М.П. Бе-рулава // Инновации в образовании. - 2001. - № 5. - С.18-36.

Выготский Л.С. Педагогическая психология / Л.С. Выготский. - М. : Педагогика, 1991. - 480 с.

Давыдов В.В. О понятии развивающего обучения / В.В. Давыдов // Педагогика. - 1995. - № 1. - С. 29-39.

Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии / С.Л. Рубинштейн - М., 1988. - Т. 2. - 1989. - 436 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2010-10-25