ДЕЯКІ МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МОДУЛЬНО-РЕИТИНГОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИКЛАДАННІ КУРСУ ФІЗИКИ ДЛЯ ІНЖЕНЕРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ АНГЛІЙСЬКОЮ мовою

Автор(и)

  • В. В. Куліш Національний авіаційний університет, Ukraine
  • Н. Л. Козлова Національний авіаційний університет, Ukraine
  • О. Я. Кузнєцова Національний авіаційний університет, Ukraine
  • Г. Є. Марінченко Національний авіаційний університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2010-16.203-205

Анотація

У роботі розглянуто деякі методичні особливості застосування модульно-рейтингових технологій при викладанні курсу фізики для студентів технічних спеціальностей англійською мовою. Як зазначено, в англомовному випадку, у порівнянні з аналогічною ситуацією при викладанні українськомовного курсу, виникає ряд методичних особливостей. Останні, переважно пов’язані з тією обставиною, що на одному і тому ж навчальному потоці одночасно навчаються як англомовні студенти-іноземці, так і українські студенти. Важливим є те, що на практиці, як правило, їх чисельне співвідношення виявляється сумірним. Модульно-рейтингова організація навчального процесу, яку вибрано як базову, вимагає розробку спеціального англомовного комплексу навчально-методичних матеріалів, у якому весь необхідний навчальний матеріал було б зібрано у концентрованій формі. Такий комплекс було авторами створено, видано і впроваджено у навчальну практику Національного авіаційного університету, деякі методичні «англомовні» особливості якого також обговорено в даній статті.

Ключові слова: самостійна робота, комплекс навчально-методичних матеріалів, модульно-рейтингова навчальна технологія.

Some methodological peculiarities of practical application of the module-rating technology in the case of teaching physics in English, for students of engineering specializations, are discussed in the article.

It is noted that when teaching in English, a number of specific methodological peculiarities appear, compared with the teaching process in Ukrainian. These peculiarities are, mainly, caused by the fact that both English-speaking foreign students and Ukrainian-speaking students study in the same students’ group. It is important that the number of students of both categories, as a rule, is commensurable. The modulerating technology, which is chosen as a basic methodological tool, requires elaboration of a special English-language complex of teaching-methodological materials, which includes all necessary teaching materials in an optimal concentrated form. Such a complex has been created by the authors; it was published and implemented in the teaching practice of the National Aviation University, and some of its most characteristic “English” peculiarities are also considered in the article.

Key words: extra-mural work, complex of teaching-methodological materials, module-rating technology.

Посилання

Куліш В.В. Організаційні засади модульно-рейтингової технології навчання в курсі фізики для інженерних спеціальностей / В.В. Куліш., О.Я. Кузнєцова // Дидактика фізики і підручники фізики (астрономії) в умовах формування європейського простору вищої освіти: зб. наук. пр. Кам’я-нець-Подільського державного університету. - Кам’янець-Подільський, 2007. - С. 199-203.

Кузнєцова О. Я. Комплекс навчально-методичних матеріалів - основа організації самостійної роботи студентів за модульно-рейтинговою технологією навчання в курсі фізики для інженерних спеціальностей / О.Я. Кузнєцова // Вісн. Чернігівського державного педагогічного університету ім. Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. - Чернігів : Вип. 65, 2009. - С. 212-216.

Kulish V. Physics. For engineering specialities credit-module system.- Навч. посіб. - М. І. Механіка. Молекулярна фізика / Kulish V., Kozlova N., Kuznetsova H., Marinchenco G. - К.: Книжкове вид-во НАУ, 2007. - 224 с. (Гриф МОН України. Лист № 1.4/18-Г-172 від 24.01.2007 р.)

Kulish V. Physics. For engineering specialities credit-module system. - M. ІІ. Thermodynamics. Electromagnetism / Kulish V., Kozlova N., Kuznetsova H., Marinchenco G. - Навч. посіб. - К.: Книжкове вид-во НАУ, 2009. - 184 с. (Гриф МОН України. Лист № 1.4/18-Г-172 від 24.01.2007 р.).

Kulish V. Physics. For engineering specialities credit-module system. - M. ІІІ. Oscillations and waves optics / Kulish V., Kozlova N., Kuznetsova H., Marinchenco G. - Навч. посіб. -К.: Вид-во Нац. авіац. ун-ту «НАУ-друк», 2010. - 160 с. (Гриф МОН України. Лист № 1/11 - 2075 від 18.03.2010 р.).

Kulish V. Physics. For engineering specialities credit-module system. - M. PV. Quantum and atomic phisics / Kulish V., Kozlova N., Kuznetsova H., Marinchenco G. - Навч. посіб. -К.: Вид-во Нац. авіац. ун-ту «НАУ-друк», 2010. - 208 с. (Гриф МОН України. Лист № 1/11 - 2075 від 18.03.2010 р.).

##submission.downloads##

Опубліковано

2010-10-25