ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФІЗИКИ ТА ОСНОВ ЕЛЕКТРОТЕХНІКИ

Автор(и)

  • Н. С. Сичевська Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2010-16.232-234

Анотація

У статті розглядаються проблеми електротехнічної підготовки майбутніх технологів громадського харчування, шляхи формування особистості студентів з високим рівнем професійної спрямованості, компетенцій, професійно важливих якостей і психофізіологічних властивостей.

Ключові слова: спрямованість, професійна спрямованість особистості, принцип професійної спрямованості навчання.

The article addresses the problem of future electrical engineers catering, by formation of students' high level of professional orientation, skills, professional qualities and the important physiological properties.

Key words: orientation, professional orientation of the individual, the principle of professional orientation training.

Посилання

Давыдов В. В. Проблемы развивающего обучения / В. В. Давыдов. - М.: Педагогика, 1986. - 299 с.

Зеер Э.Ф. Психология профессий / Э.Ф. Зеер. - М.: Академический проект, 2003. - 336 с.

Казанцева Т.А., Олейник Ю.Н. Взаимосвязь личностного развития и профессионального становления студентов-психологов // Психологический журнал. - 2002. - Т.23. -№ 6. - С.51-59.

Кутеева В.П. Формирование познавательной активности будущих специалистов // Психологические проблемы формирования специалиста в вузе: Межвуз. сб. науч. труд. -Саранск, 1989. - С. 105-109.

Леонтьев А.Н. Психологические вопросы формирования личности студента // Психология в вузе. - 2003. - № 1-2. -С. 232-241.

##submission.downloads##

Опубліковано

2010-10-25